Chio: Mr. Krumpli a párját keresi
A Chio közleménye a legújabb Krumpli Randi hírekről, az új Chio Chips íz megszületésének híreiről számol be:
Chio Krumpli randi
Mr. Krumpli – azaz a kedves, és a hódítás területén komoly tapasztalatokkal rendelkező férfi – az interneten keresi párját, mégpedig egy nagyszabású randishow keretei között. Az eredetileg 5 csábító Chio ízből immár csak ketten vannak a döntőben: Miss Ketch&Mayo és Miss Tzatziki. A rajongók szavazatai alapján közülük kerül majd ki Mr. Krumpli párja, és a győztes íz a fogyasztók számára is
elérhető lesz.
Történelmi ízek: Tzatziki és Ketch&Mayo
Két igazán karakteres ízt választottak be a rajongók a döntőbe.
A tzatziki a mediterrán térség egyik legkedveltebb szósza, amelyet egyaránt használnak étvágygerjesztőként, kenyérre vagy pitára kenve, vagy akár köretként. Nem meglepő tehát, hogy a görögöktől eredő népszerű íz a chipsek világában is hódít. Hűvös, de egyben könnyed krémessége megnyerő, a nyári forróságban kifejezetten üdítő. Az eredeti szósz összetevői többnyire az uborka, a fokhagyma, a joghurt, a só és az olíva olaj, amelyet időnként citromlével bolondítanak meg.
A legnépszerűbb anekdota szerint a Mahon városának francia meghódítását követő ünnepségen (1756), a herceg főszakácsa azt a parancsot kapta, hogy tejszínes-tojásos szószt készítsen. Azonban a konyhában csak tojást talált, amelyet végül olíva olajjal párosított. A pazar eredmény alapozta meg a majonéz sikerét, amely egy 1841-es szakácskönyvben tűnt fel. A ketchup a távoli keleten született, és eredetileg paradicsomnak a nyomát sem tartalmazta. Hajdanán egyfajta pácolt halszószként indult a karrierje. A 17. század angol hajósainak köszönhetően terjedt el nyugaton is, és egyre nagyobb szerepet kapott az új összetevő, a paradicsom.
A Kínából származó ketchup, a francia gyökerekkel rendelkező majonéz és a görög mediterrán életérzést megtestesítő krémes és fűszeres tzatziki egyértelműen megnyerték maguknak a rajongókat.
Mit tehetnek a rajongók a jövőben?
Nincs más választás, szavazni kell a kedvencre, hogy végül valóban a legtöbbek által kedvelt új íz kerüljön a boltok polcaira.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >