Cheetos Mix-Ups ízkavalkád a felhőtlen családi snackeléshez
Idén kerültek a boltok polcaira a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói. A Mix-Ups a márka első olyan extrudált snack terméke, ahol egy zacskóban több íz és több forma is található. A snackek felhőtlen szórakozást kínálnak a közös családi programokhoz.
A Cheetos márkán belül a prémium szegmenst képviselő Mix-Ups termékcsalád rágcsálnivalóival kétféle ízkombinációban találkozhatunk: a Mega Fun zacskókban sajtos-ketchupos, újhagymás és paprikás falatok rejtőznek, míg a Street Food variáció a pizzás, hamburgeres és hot dog ízű snackeket kínálja. A Mix-Ups termékek fókuszában a családi szórakozás és a közös alkotás áll, amihez most egy zacskóban több különleges ízt és formát találhatunk. A gyártó másik prémium terméke a márkán belül a Cheetos Crunchos, amely szintén idén jelent meg kétféle ízesítésben, és a „Mit látsz a Cheetosodban?” szlogennel buzdította kreatív alkotásra fogyasztóit. A kampány folytatásaként a Mix-Ups termékek „Mit alkotsz a Cheetosodból?” felhívással ösztönöznek közös szórakozásra.
„A különleges formájú Mix-Ups snackek nem csak ízletesek, de kreatív gondolkodásra, alkotásra és önfeledt szórakozásra buzdítanak mindenkit. Bízunk benne, hogy a bennük rejlő játékossággal izgalmas pillanatokat csempésznek a családi együttlétekbe” – mondta el Buzder-Lantos Nikoletta, a Szentkirályi Magyarország snack kategóriájának marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >