Cheetos Mix-Ups ízkavalkád a felhőtlen családi snackeléshez
Idén kerültek a boltok polcaira a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói. A Mix-Ups a márka első olyan extrudált snack terméke, ahol egy zacskóban több íz és több forma is található. A snackek felhőtlen szórakozást kínálnak a közös családi programokhoz.
A Cheetos márkán belül a prémium szegmenst képviselő Mix-Ups termékcsalád rágcsálnivalóival kétféle ízkombinációban találkozhatunk: a Mega Fun zacskókban sajtos-ketchupos, újhagymás és paprikás falatok rejtőznek, míg a Street Food variáció a pizzás, hamburgeres és hot dog ízű snackeket kínálja. A Mix-Ups termékek fókuszában a családi szórakozás és a közös alkotás áll, amihez most egy zacskóban több különleges ízt és formát találhatunk. A gyártó másik prémium terméke a márkán belül a Cheetos Crunchos, amely szintén idén jelent meg kétféle ízesítésben, és a „Mit látsz a Cheetosodban?” szlogennel buzdította kreatív alkotásra fogyasztóit. A kampány folytatásaként a Mix-Ups termékek „Mit alkotsz a Cheetosodból?” felhívással ösztönöznek közös szórakozásra.
„A különleges formájú Mix-Ups snackek nem csak ízletesek, de kreatív gondolkodásra, alkotásra és önfeledt szórakozásra buzdítanak mindenkit. Bízunk benne, hogy a bennük rejlő játékossággal izgalmas pillanatokat csempésznek a családi együttlétekbe” – mondta el Buzder-Lantos Nikoletta, a Szentkirályi Magyarország snack kategóriájának marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Állásfoglalás a Szentkirályi Magyarország ellen indított GVH eljárás kapcsán
A tegnapi napon a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) sajtóközleményben jelentette be,…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >Innovációk napja idén már negyedszer
Ismét megrendezésre került a Trade magazin által 2021-ben életre hívott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >