Cheetos Mix-Ups ízkavalkád a felhőtlen családi snackeléshez
Idén kerültek a boltok polcaira a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói. A Mix-Ups a márka első olyan extrudált snack terméke, ahol egy zacskóban több íz és több forma is található. A snackek felhőtlen szórakozást kínálnak a közös családi programokhoz.
A Cheetos márkán belül a prémium szegmenst képviselő Mix-Ups termékcsalád rágcsálnivalóival kétféle ízkombinációban találkozhatunk: a Mega Fun zacskókban sajtos-ketchupos, újhagymás és paprikás falatok rejtőznek, míg a Street Food variáció a pizzás, hamburgeres és hot dog ízű snackeket kínálja. A Mix-Ups termékek fókuszában a családi szórakozás és a közös alkotás áll, amihez most egy zacskóban több különleges ízt és formát találhatunk. A gyártó másik prémium terméke a márkán belül a Cheetos Crunchos, amely szintén idén jelent meg kétféle ízesítésben, és a „Mit látsz a Cheetosodban?” szlogennel buzdította kreatív alkotásra fogyasztóit. A kampány folytatásaként a Mix-Ups termékek „Mit alkotsz a Cheetosodból?” felhívással ösztönöznek közös szórakozásra.
„A különleges formájú Mix-Ups snackek nem csak ízletesek, de kreatív gondolkodásra, alkotásra és önfeledt szórakozásra buzdítanak mindenkit. Bízunk benne, hogy a bennük rejlő játékossággal izgalmas pillanatokat csempésznek a családi együttlétekbe” – mondta el Buzder-Lantos Nikoletta, a Szentkirályi Magyarország snack kategóriájának marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Harminc országba szállítja majd Győrből az új snackjét az Intersnack Magyarország
Megkezdte az új, burgonya alapú snackje készítését a győri üzemében…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >