Chatboxot indít a Lidl
WhatsApp chatboxot indított a Lidl, hogy vásárlóit informálhassa arról, melyik bolt mikor a legcsendesebb. A cég így próbálja csökkenteni a fertőzések kockázatát.

Chatbox-szal a fertőzésveszély ellen
A vásárlóknak nem kell mást tenniük, mint üzenetet küldeni a chatboxon keresztül arról, mikor szándékoznak vásárolni menni. A Lidl ezt követően megírja, mikor a legérdemesebb meglátogatni a boltot.
A kezdeményezés egyelőre csak Írországban érehtő el.
Essential Retail
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >