Chatboxot indít a Lidl
WhatsApp chatboxot indított a Lidl, hogy vásárlóit informálhassa arról, melyik bolt mikor a legcsendesebb. A cég így próbálja csökkenteni a fertőzések kockázatát.
A vásárlóknak nem kell mást tenniük, mint üzenetet küldeni a chatboxon keresztül arról, mikor szándékoznak vásárolni menni. A Lidl ezt követően megírja, mikor a legérdemesebb meglátogatni a boltot.
A kezdeményezés egyelőre csak Írországban érehtő el.
Essential Retail
Kapcsolódó cikkeink
In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >Új kereskedelmi célú kijelző-megoldásokat mutatott be a Samsung az ISE 2025 kiállításon
A Samsung a barcelonai ISE (Integrated System Europe) 2025 kiállításon…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >