Chatboxot indít a Lidl
WhatsApp chatboxot indított a Lidl, hogy vásárlóit informálhassa arról, melyik bolt mikor a legcsendesebb. A cég így próbálja csökkenteni a fertőzések kockázatát.

Chatbox-szal a fertőzésveszély ellen
A vásárlóknak nem kell mást tenniük, mint üzenetet küldeni a chatboxon keresztül arról, mikor szándékoznak vásárolni menni. A Lidl ezt követően megírja, mikor a legérdemesebb meglátogatni a boltot.
A kezdeményezés egyelőre csak Írországban érehtő el.
Essential Retail
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta legnagyobb logisztikai központját Spanyolországban a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dm tovább erősítette online és offline szolgáltatásait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közel egymillió ajánlattal rajtol az eMAG Black Friday november 14-én reggel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
