Chatboxot indít a Lidl
WhatsApp chatboxot indított a Lidl, hogy vásárlóit informálhassa arról, melyik bolt mikor a legcsendesebb. A cég így próbálja csökkenteni a fertőzések kockázatát.
A vásárlóknak nem kell mást tenniük, mint üzenetet küldeni a chatboxon keresztül arról, mikor szándékoznak vásárolni menni. A Lidl ezt követően megírja, mikor a legérdemesebb meglátogatni a boltot.
A kezdeményezés egyelőre csak Írországban érehtő el.
Essential Retail
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >