Chatboxot indít a Lidl
WhatsApp chatboxot indított a Lidl, hogy vásárlóit informálhassa arról, melyik bolt mikor a legcsendesebb. A cég így próbálja csökkenteni a fertőzések kockázatát.

Chatbox-szal a fertőzésveszély ellen
A vásárlóknak nem kell mást tenniük, mint üzenetet küldeni a chatboxon keresztül arról, mikor szándékoznak vásárolni menni. A Lidl ezt követően megírja, mikor a legérdemesebb meglátogatni a boltot.
A kezdeményezés egyelőre csak Írországban érehtő el.
Essential Retail
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos díjat kapott a Lidl kezdeményezése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszilárdította spanyolországi jelenlétét a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímával fűtene? 4+1 tévhit, ami rossz döntéshez vezet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fiatalok, éjszakai vásárlások, átlagosan két perc alatt 2000 forintos költések – így indult az Auchan GO, amely az Év automatizált üzlete lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >