Célozni pontosan és szépen
Bognár Bertalan, a Magyar Posta levélüzletágának marketingvezetője a cége által tavasszal készített kérdőíves felmérésből nyert adatbázisról beszélt.A csaknem 420 ezer potenciális vásárlót, 33 millió adatrekordot tartalmazó, a szigorú magyar személyiségi jogoknak megfelelő adatbázis megbízhatóságát többek között a papíralapú kitöltés, a postai címeken kívül rendelkezésre álló e-mail cím, a mobil- és vezetékes telefonszám garantálja. Az adatbázisból 11 témakörben, 1500 szűrő alapján nyerhetők címek. A digitálisan feldolgozott, majd ellenőrzött és megtisztított címlista a populációnál nagyobb arányban tartalmaz nőket. Ennek oka, hogy ők szívesebben válaszoltak a részletes, nyolcoldalas kérdőívre.
A Magyar Posta azt reméli, hogy ez a hatalmas adatbázis lökést adhat a még gyermekcipőben járó magyar direkt marketing piacnak. A cég a most felvett adatokat jövő év végéig használja, az adatok frissítése és bővítése 2008 végére készül el. Kampányonként automatikusan végeznek frissítést, a címeket módosítják, az öt százalék feletti kézbesíthetetlen küldeményekért pénz-visszafizetési garanciát vállalnak. A szakember szerint az adatbázisukban lévő fogyasztók a reaktív típust képviselik, a náluk regisztráltak nagyobb arányban hajlandók a válaszadásra, nyitottabbak a világra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >