Célozni pontosan és szépen
Bognár Bertalan, a Magyar Posta levélüzletágának marketingvezetője a cége által tavasszal készített kérdőíves felmérésből nyert adatbázisról beszélt.A csaknem 420 ezer potenciális vásárlót, 33 millió adatrekordot tartalmazó, a szigorú magyar személyiségi jogoknak megfelelő adatbázis megbízhatóságát többek között a papíralapú kitöltés, a postai címeken kívül rendelkezésre álló e-mail cím, a mobil- és vezetékes telefonszám garantálja. Az adatbázisból 11 témakörben, 1500 szűrő alapján nyerhetők címek. A digitálisan feldolgozott, majd ellenőrzött és megtisztított címlista a populációnál nagyobb arányban tartalmaz nőket. Ennek oka, hogy ők szívesebben válaszoltak a részletes, nyolcoldalas kérdőívre.
A Magyar Posta azt reméli, hogy ez a hatalmas adatbázis lökést adhat a még gyermekcipőben járó magyar direkt marketing piacnak. A cég a most felvett adatokat jövő év végéig használja, az adatok frissítése és bővítése 2008 végére készül el. Kampányonként automatikusan végeznek frissítést, a címeket módosítják, az öt százalék feletti kézbesíthetetlen küldeményekért pénz-visszafizetési garanciát vállalnak. A szakember szerint az adatbázisukban lévő fogyasztók a reaktív típust képviselik, a náluk regisztráltak nagyobb arányban hajlandók a válaszadásra, nyitottabbak a világra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >