Cél az élelmiszeripar fejlesztése
Ez az év az inflációról szól, és a mi feladatunk, hogy letörjük, ebben pedig jó úton haladunk- jelentette ki dr. Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára a IX. Agóra konferencián, Etyeken.

(Fotó: AM/Fekete István)
Az államtitkár kifejtette, hogy az infláció letörésben külön figyelmet kapott a magyar termékek megvédése. Kiemelt cél volt, hogy ne abba az irányba induljunk el az infláció letörés hatására, hogy importtermékeket hozzunk be, hiszen Magyarország egy kiváló adottságokkal rendelkező ország itt a Kárpát-medence szívében- tette hozzá.
Minden élelmiszergyártót támogatni kell a siker érdekében
Dr. Nobilis Márton felhívta a figyelmet arra, hogy úgy lehet sikeressé tenni az élelmiszeripart, ha vannak magyar élelmiszergyártó vállalatok, amelyek magukkal viszik a kicsiket is. Ezért ennek az időszaknak az a jelmondata, hogy ha a nemzeti bajnokainkat támogatjuk, akkor mindenkit támogatunk. Az államtitkár hozzátette, az elmúlt egy év nem volt könnyű, rendkívüli sok és gyorsan változó dologgal kellett szembenézi, de a nehézségek ellenére nem fogunk rossz évet zárni. Bízom benne, hogy a következő évben még sikeresebbek tudunk lenni és egyre több magyar termék fog megjelenni a magyar kereskedelmi láncokban, a boltok polcain- zárta sorait.
AM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: jövőre 2,5-3 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság
A jelenlegi, bizonytalan kilátások alapján az idei évre várható 0,5…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >