Cél az élelmiszeripar fejlesztése
Ez az év az inflációról szól, és a mi feladatunk, hogy letörjük, ebben pedig jó úton haladunk- jelentette ki dr. Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára a IX. Agóra konferencián, Etyeken.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/eb1db62b37f71c4d0f1cedaa0edfa94fbebac3be_fhd_1920_w3h2-300x200.jpg)
(Fotó: AM/Fekete István)
Az államtitkár kifejtette, hogy az infláció letörésben külön figyelmet kapott a magyar termékek megvédése. Kiemelt cél volt, hogy ne abba az irányba induljunk el az infláció letörés hatására, hogy importtermékeket hozzunk be, hiszen Magyarország egy kiváló adottságokkal rendelkező ország itt a Kárpát-medence szívében- tette hozzá.
Minden élelmiszergyártót támogatni kell a siker érdekében
Dr. Nobilis Márton felhívta a figyelmet arra, hogy úgy lehet sikeressé tenni az élelmiszeripart, ha vannak magyar élelmiszergyártó vállalatok, amelyek magukkal viszik a kicsiket is. Ezért ennek az időszaknak az a jelmondata, hogy ha a nemzeti bajnokainkat támogatjuk, akkor mindenkit támogatunk. Az államtitkár hozzátette, az elmúlt egy év nem volt könnyű, rendkívüli sok és gyorsan változó dologgal kellett szembenézi, de a nehézségek ellenére nem fogunk rossz évet zárni. Bízom benne, hogy a következő évben még sikeresebbek tudunk lenni és egyre több magyar termék fog megjelenni a magyar kereskedelmi láncokban, a boltok polcain- zárta sorait.
AM
Kapcsolódó cikkeink
A váratlanul alacsony júniusi infláció meglepte az elemzőket
A héten megjelent magyar inflációs adat kellemes meglepetést okozott: a…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 5,2 százalékkal csökkent májusban
Májusban az ipari termelés volumene 5,2, munkanaphatástól megtisztítva 4,9 százalékkal…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >