Céges ajándék helyett adomány: csavart egyet a karácsonyi hagyományon a foodora
Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez, a Ronald Házak betegei pedig játékokhoz és könyvekhez a foodora jótékonysági akciójának keretében. A cég idén jótékony célra fordította a céges ajándékokra szánt keretet, és erre buzdítanak minden magyar vállalatot is.

Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez
A karácsony a céges ajándékok időszakai is, ezzel a hagyománnyal szakított idén a foodora, a gyorskereskedelem hazai éllovasa. A cég 2023 végén a hagyományos partneri ajándékokra szánt keretet kiegészítette és adományozásra fordította, egyúttal minden magyar vállalatot erre buzdít.
“Mi is nagyon örülünk a meglepetéseknek, sok szép és igényes ajándékot szoktunk ilyenkor kapni, viszont úgy érezzük, ennek az összegnek jobb helye van máshol. Minden céget arra buzdítunk, hogy szakítsanak a megszokott hagyományokkal, és ezt a pénzt azokra költsék, akiknek a legkisebb gesztus is a világot jelentheti.”
– osztotta meg Szauter Zsolt a foodorától.
Az étel- és élelmiszer kiszállító cég decemberben 3 millió forintot adományozott a Vigyél Haza, a Ronald Házak, a Magyar Élelmiszerbank, a Mosoly Alapítvány, a MyForest és a Vöröskereszt szervezeteknek.
A hagyományos karácsonyi ajándékok helyett így a Magyar Élelmiszerbank 15 millió forint értékű élelmiszert tudott célba juttatni és ezzel 1340 családot segíteni. A Vigyél Haza Alapítvány két elgázolt kutya csontműtétjét, gyógyszeres kezelését és rehabilitációja tudta finanszírozni, a Ronald Házak pedig gyerekjátékokra, könyvekre és műszaki cikkekre fordítja majd a beérkezett összeget.
A jótékonykodás a foodora kultúrájának egyik alappillére – az általuk támogatott hat szervezet virtuális étteremként is több éve támogatható a foodora alkalmazásból. Ezek a virtuális éttermek direkt adományvonalként működnek, az itt felajánlott összegeket a szervezetek 100%-ban megkapják.
Kapcsolódó cikkeink
Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >