Céges ajándék helyett adomány: csavart egyet a karácsonyi hagyományon a foodora
Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez, a Ronald Házak betegei pedig játékokhoz és könyvekhez a foodora jótékonysági akciójának keretében. A cég idén jótékony célra fordította a céges ajándékokra szánt keretet, és erre buzdítanak minden magyar vállalatot is.

Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez
A karácsony a céges ajándékok időszakai is, ezzel a hagyománnyal szakított idén a foodora, a gyorskereskedelem hazai éllovasa. A cég 2023 végén a hagyományos partneri ajándékokra szánt keretet kiegészítette és adományozásra fordította, egyúttal minden magyar vállalatot erre buzdít.
“Mi is nagyon örülünk a meglepetéseknek, sok szép és igényes ajándékot szoktunk ilyenkor kapni, viszont úgy érezzük, ennek az összegnek jobb helye van máshol. Minden céget arra buzdítunk, hogy szakítsanak a megszokott hagyományokkal, és ezt a pénzt azokra költsék, akiknek a legkisebb gesztus is a világot jelentheti.”
– osztotta meg Szauter Zsolt a foodorától.
Az étel- és élelmiszer kiszállító cég decemberben 3 millió forintot adományozott a Vigyél Haza, a Ronald Házak, a Magyar Élelmiszerbank, a Mosoly Alapítvány, a MyForest és a Vöröskereszt szervezeteknek.
A hagyományos karácsonyi ajándékok helyett így a Magyar Élelmiszerbank 15 millió forint értékű élelmiszert tudott célba juttatni és ezzel 1340 családot segíteni. A Vigyél Haza Alapítvány két elgázolt kutya csontműtétjét, gyógyszeres kezelését és rehabilitációja tudta finanszírozni, a Ronald Házak pedig gyerekjátékokra, könyvekre és műszaki cikkekre fordítja majd a beérkezett összeget.
A jótékonykodás a foodora kultúrájának egyik alappillére – az általuk támogatott hat szervezet virtuális étteremként is több éve támogatható a foodora alkalmazásból. Ezek a virtuális éttermek direkt adományvonalként működnek, az itt felajánlott összegeket a szervezetek 100%-ban megkapják.
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >