Céges ajándék helyett adomány: csavart egyet a karácsonyi hagyományon a foodora
Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez, a Ronald Házak betegei pedig játékokhoz és könyvekhez a foodora jótékonysági akciójának keretében. A cég idén jótékony célra fordította a céges ajándékokra szánt keretet, és erre buzdítanak minden magyar vállalatot is.

Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez
A karácsony a céges ajándékok időszakai is, ezzel a hagyománnyal szakított idén a foodora, a gyorskereskedelem hazai éllovasa. A cég 2023 végén a hagyományos partneri ajándékokra szánt keretet kiegészítette és adományozásra fordította, egyúttal minden magyar vállalatot erre buzdít.
“Mi is nagyon örülünk a meglepetéseknek, sok szép és igényes ajándékot szoktunk ilyenkor kapni, viszont úgy érezzük, ennek az összegnek jobb helye van máshol. Minden céget arra buzdítunk, hogy szakítsanak a megszokott hagyományokkal, és ezt a pénzt azokra költsék, akiknek a legkisebb gesztus is a világot jelentheti.”
– osztotta meg Szauter Zsolt a foodorától.
Az étel- és élelmiszer kiszállító cég decemberben 3 millió forintot adományozott a Vigyél Haza, a Ronald Házak, a Magyar Élelmiszerbank, a Mosoly Alapítvány, a MyForest és a Vöröskereszt szervezeteknek.
A hagyományos karácsonyi ajándékok helyett így a Magyar Élelmiszerbank 15 millió forint értékű élelmiszert tudott célba juttatni és ezzel 1340 családot segíteni. A Vigyél Haza Alapítvány két elgázolt kutya csontműtétjét, gyógyszeres kezelését és rehabilitációja tudta finanszírozni, a Ronald Házak pedig gyerekjátékokra, könyvekre és műszaki cikkekre fordítja majd a beérkezett összeget.
A jótékonykodás a foodora kultúrájának egyik alappillére – az általuk támogatott hat szervezet virtuális étteremként is több éve támogatható a foodora alkalmazásból. Ezek a virtuális éttermek direkt adományvonalként működnek, az itt felajánlott összegeket a szervezetek 100%-ban megkapják.
Kapcsolódó cikkeink
Összefogtak a Lidl dolgozói, hogy ruhákkal segítsék a rászorulókat
Példaértékű összefogást mutattak a Lidl Magyarország dolgozói. A vállalat mind…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >