Céges ajándék helyett adomány: csavart egyet a karácsonyi hagyományon a foodora
Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez, a Ronald Házak betegei pedig játékokhoz és könyvekhez a foodora jótékonysági akciójának keretében. A cég idén jótékony célra fordította a céges ajándékokra szánt keretet, és erre buzdítanak minden magyar vállalatot is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/12/christmas-tree-g88ca5929b_1280.jpg)
Több mint 1300 rászoruló család jut élelmiszerhez
A karácsony a céges ajándékok időszakai is, ezzel a hagyománnyal szakított idén a foodora, a gyorskereskedelem hazai éllovasa. A cég 2023 végén a hagyományos partneri ajándékokra szánt keretet kiegészítette és adományozásra fordította, egyúttal minden magyar vállalatot erre buzdít.
“Mi is nagyon örülünk a meglepetéseknek, sok szép és igényes ajándékot szoktunk ilyenkor kapni, viszont úgy érezzük, ennek az összegnek jobb helye van máshol. Minden céget arra buzdítunk, hogy szakítsanak a megszokott hagyományokkal, és ezt a pénzt azokra költsék, akiknek a legkisebb gesztus is a világot jelentheti.”
– osztotta meg Szauter Zsolt a foodorától.
Az étel- és élelmiszer kiszállító cég decemberben 3 millió forintot adományozott a Vigyél Haza, a Ronald Házak, a Magyar Élelmiszerbank, a Mosoly Alapítvány, a MyForest és a Vöröskereszt szervezeteknek.
A hagyományos karácsonyi ajándékok helyett így a Magyar Élelmiszerbank 15 millió forint értékű élelmiszert tudott célba juttatni és ezzel 1340 családot segíteni. A Vigyél Haza Alapítvány két elgázolt kutya csontműtétjét, gyógyszeres kezelését és rehabilitációja tudta finanszírozni, a Ronald Házak pedig gyerekjátékokra, könyvekre és műszaki cikkekre fordítja majd a beérkezett összeget.
A jótékonykodás a foodora kultúrájának egyik alappillére – az általuk támogatott hat szervezet virtuális étteremként is több éve támogatható a foodora alkalmazásból. Ezek a virtuális éttermek direkt adományvonalként működnek, az itt felajánlott összegeket a szervezetek 100%-ban megkapják.
Kapcsolódó cikkeink
Összeállt a foodora és a Spotify
A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ…
Tovább olvasom >Már most készülnek a kereskedők a karácsonyi rohamra
Bár a karácsony még messze van, a kereskedők már június…
Tovább olvasom >Újra közös sörrel jön a MONYO és a foodora
Közös sörrel indítja a nyarat a MONYO Brewing és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >