C&C premier – milliók és milliárdok
A Metro tizenkét éve alapította kínai leányvállalatát, ottani partnerével, a JinJiang-csoporttal együtt, Metro JinJiang Cash & Carry Ltd. néven. Első, Sanghajban nyitott áruházuk az országban addig ismeretlen üzleti koncepció premierjét jelentette.
A Metro regisztrált vevőinek száma 3 millió; elsősorban szállodák, éttermek, büfék és intézmények tartoznak közéjük. A kínai Metro áruházak kínálata 20 ezer cikkelemből áll, amelynek 90 százalékát belföldi gyártóktól vagy szállítóktól szerzik be.
A Metro-csoport évente mintegy 2 milliárd euró értékben forgalmaz Kínában gyártott terméket globális hálózatán keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >