C&C premier – milliók és milliárdok
A Metro tizenkét éve alapította kínai leányvállalatát, ottani partnerével, a JinJiang-csoporttal együtt, Metro JinJiang Cash & Carry Ltd. néven. Első, Sanghajban nyitott áruházuk az országban addig ismeretlen üzleti koncepció premierjét jelentette.
A Metro regisztrált vevőinek száma 3 millió; elsősorban szállodák, éttermek, büfék és intézmények tartoznak közéjük. A kínai Metro áruházak kínálata 20 ezer cikkelemből áll, amelynek 90 százalékát belföldi gyártóktól vagy szállítóktól szerzik be.
A Metro-csoport évente mintegy 2 milliárd euró értékben forgalmaz Kínában gyártott terméket globális hálózatán keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >