C&C premier – milliók és milliárdok
A Metro tizenkét éve alapította kínai leányvállalatát, ottani partnerével, a JinJiang-csoporttal együtt, Metro JinJiang Cash & Carry Ltd. néven. Első, Sanghajban nyitott áruházuk az országban addig ismeretlen üzleti koncepció premierjét jelentette.
A Metro regisztrált vevőinek száma 3 millió; elsősorban szállodák, éttermek, büfék és intézmények tartoznak közéjük. A kínai Metro áruházak kínálata 20 ezer cikkelemből áll, amelynek 90 százalékát belföldi gyártóktól vagy szállítóktól szerzik be.
A Metro-csoport évente mintegy 2 milliárd euró értékben forgalmaz Kínában gyártott terméket globális hálózatán keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >