CBA és Procter&Gamble: köszi
A CBA és a Procter&Gamble összefogásából létrejött program, A közösség szíve (köszi) jótékonysági kezdeményezés: 2006 óta több tízmillió forinttal támogatta a helyi közösségek számára értékes és fontos célokat.
Bár a program szervezője a két vállalat, a segítség a CBA vásárlóitól érkezik. A program által támogatott célok megvalósulását ugyanis a különböző Procter&Gamble termékek vásárlása után 30 forinttal gazdagodó jótékonysági alap teszi lehetővé.
A 2010. júniusában elvégzett, 600 főt kérdező reprezentatív kutatásból kiderült, hogy szülőként és magánemberként legtöbben az óvodákat, iskolákat támogatnánk, az egészségügyi intézményekkel -csak úgy, mint saját egészségünkkel- már csak akkor törődünk, ha baj van. A hazai adományozási kultúrát tükrözi, hogy a megkérdezettek fele semmilyen intézményt nem támogat.
"A közösség szíve" program keretében 2010-ben a CBA vásárlói szavazatai alapján idén 5 települést sorsolnak ki, ahol a legtöbb szavazatot kapott iskola, óvoda vagy kórház a szükségleteinek megfelelő célra fordíthatja majd az adományt.
A közösség szíve 2006-ban és 2007-ben a magyarországi általános iskolákat segítette.
A CBA és a Procter&Gamble 2008-ban két alkalommal is meghirdette országos akcióját, amely során összesen 20 gyermekkorház, illetve gyermekosztály kapott 1-1 millió forint adományt, melyet saját eszközszükségletük szerint használhattak fel – írja a piacesprofit.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >