Carrefour: blokklánc követi nyomon a termékeket
A Carrefour Polska lehetővé tette egyik saját márkás burgonyájának nyomonkövetését blokklánc-technológiával. Ezáltal a vásárlók lekövethetik a termék teljes útját.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/carrefour-polska-launches-products-tracked-by-blockchain-300x174.webp)
Mindent lehet tudni!
A Carrefour Polska az első olyan szupermarketlánc a lengyel élelmiszerszektorban, amely bemutatta ezt a megoldást, amely kapcsolódik a vásárlók elvárásaihoz.
A Quality from Nature brand alá tartozó burgonyafajták az első olyan élelmiszer Lengyelországban, amely blokklánc technológia segítségével használ adatbázisokat.
A projekt során a Carrefour Polska együttműködik saját ellátóival is annak érdekében, hogy biztosítsa a polcain megjelenő termékek teljes átláthatóságát és lekövethetőségét.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Az adatok és az AI együtt írják a jövőt, csak épp nem bízunk bennük: a vezetők csupán 20 százaléka dönt adatalapon
Szinte minden tevékenységünk gyorsabbá és hatékonyabbá vált a szemünk előtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >