Capsicum Club az Univertől
Egy egészen különleges helyszínt álmodott meg, majd hívott életre január végén az Univer Product Zrt., amelyhez kapcsolódóan egy eseménysorozatot is útjára indított. A Capsicum Club egy olyan magas színvonalú, a főzésnek és az étkezésnek teret adó különleges helyszín, amelynek fókuszában az élmények állnak.
Capsicum Club néven egy új gasztronómiai helyszínt hozott létre és indított el az Univer Product Zrt. A különleges helyszín a vállalat új, XXI. századi technológiákat felsorakoztató, hetényegyházi üzemében kapott helyet, ahol – összhangban a gyárral – a legmodernebb konyhai eszközök és egyedi megoldások sora lelhető fel. A megvalósítást 5 hónap alapos tervezés és nagyjából 50 szakember hozzáértő munkája tette lehetővé. A helyszín nevét a cég termékeinek egyik meghatározó alapanyaga, a paprika nemzetsége ihlette, amely a Capsicum nevet viseli.
A Capsicum Clubban szervezett alkalmakkal a mindennapi életünk szerves részét képező kihívásokra is szeretne reagálni a vállalat. Így például terítékre kerül, miként lehet a lehető legkevesebb energia felhasználásával a legfinomabb fogásokat elkészíteni, vagy – szintén a környezettudatosságra hangolva – hűtőben fellelhető megmaradt élelmiszereinket újragondolni. A tervek szerint az eseménysorozat nem kizárólag zártkörűen működne, egy-egy alkalomra az Univer termékekkel örömmel főző influencereket is meghívnak majd.
„Reményeink szerint a Capsicum Club egy olyan helyszínné válik idővel, ahol a gasztronómia és az emberi kapcsolatok találkoznak. Igazi ételkülönlegességeket és megoldásokat is szeretnénk bemutatni, emlékezetes beszélgetések során. Egy-egy étel elkészítése remek alkalmat biztosít arra, hogy jobban megismertessük a fogyasztókkal széles portfóliónkat és termékeink sokoldalú felhasználását.Chefünk, Ulrich Tamás segítségével minél több egyedi fogást fogunk készíteni, melyet közösségi oldalainkon folyamatosan nyomon követhetnek majd az érdeklődők”
– mondta Bazsó Rita az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.
A helyszín és az idei széria januári megnyitóján Rákóczi Feri és Ulrich Tamás álltak a pult mögé egy közös menüsorral, amely az Univer termékeire fókuszál. Így olyan – javarészt magyar, emellett nemzetközi – ízek kerültek terítékre, amelyeket a cég termékei kötnek össze.
A vállalat ezzel a kulináris helyszínnel is azt az üzenetet szeretné közvetíteni, hogy a konyha olyan hely, ahol nem csupán finom falatok készülnek, de egyben kapcsolat teremtés helyszíne is. Egy olyan közösségi tér, ahol az emberek összegyűlhetnek, megoszthatják egymással élményeiket, és közösen alkothatnak, miközben a gasztronómia örömeit élvezik.
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >