Capsicum Club az Univertől
Egy egészen különleges helyszínt álmodott meg, majd hívott életre január végén az Univer Product Zrt., amelyhez kapcsolódóan egy eseménysorozatot is útjára indított. A Capsicum Club egy olyan magas színvonalú, a főzésnek és az étkezésnek teret adó különleges helyszín, amelynek fókuszában az élmények állnak.
Capsicum Club néven egy új gasztronómiai helyszínt hozott létre és indított el az Univer Product Zrt. A különleges helyszín a vállalat új, XXI. századi technológiákat felsorakoztató, hetényegyházi üzemében kapott helyet, ahol – összhangban a gyárral – a legmodernebb konyhai eszközök és egyedi megoldások sora lelhető fel. A megvalósítást 5 hónap alapos tervezés és nagyjából 50 szakember hozzáértő munkája tette lehetővé. A helyszín nevét a cég termékeinek egyik meghatározó alapanyaga, a paprika nemzetsége ihlette, amely a Capsicum nevet viseli.
A Capsicum Clubban szervezett alkalmakkal a mindennapi életünk szerves részét képező kihívásokra is szeretne reagálni a vállalat. Így például terítékre kerül, miként lehet a lehető legkevesebb energia felhasználásával a legfinomabb fogásokat elkészíteni, vagy – szintén a környezettudatosságra hangolva – hűtőben fellelhető megmaradt élelmiszereinket újragondolni. A tervek szerint az eseménysorozat nem kizárólag zártkörűen működne, egy-egy alkalomra az Univer termékekkel örömmel főző influencereket is meghívnak majd.
„Reményeink szerint a Capsicum Club egy olyan helyszínné válik idővel, ahol a gasztronómia és az emberi kapcsolatok találkoznak. Igazi ételkülönlegességeket és megoldásokat is szeretnénk bemutatni, emlékezetes beszélgetések során. Egy-egy étel elkészítése remek alkalmat biztosít arra, hogy jobban megismertessük a fogyasztókkal széles portfóliónkat és termékeink sokoldalú felhasználását.Chefünk, Ulrich Tamás segítségével minél több egyedi fogást fogunk készíteni, melyet közösségi oldalainkon folyamatosan nyomon követhetnek majd az érdeklődők”
– mondta Bazsó Rita az Univer Product Zrt. marketing igazgatója.
A helyszín és az idei széria januári megnyitóján Rákóczi Feri és Ulrich Tamás álltak a pult mögé egy közös menüsorral, amely az Univer termékeire fókuszál. Így olyan – javarészt magyar, emellett nemzetközi – ízek kerültek terítékre, amelyeket a cég termékei kötnek össze.
A vállalat ezzel a kulináris helyszínnel is azt az üzenetet szeretné közvetíteni, hogy a konyha olyan hely, ahol nem csupán finom falatok készülnek, de egyben kapcsolat teremtés helyszíne is. Egy olyan közösségi tér, ahol az emberek összegyűlhetnek, megoszthatják egymással élményeiket, és közösen alkothatnak, miközben a gasztronómia örömeit élvezik.
Kapcsolódó cikkeink
Erős Pistás sertésmájas a Nádudvari és az Univer első közös terméke
Történetük során most először dolgozott együtt a Nádudvari Élelmiszer Kft.…
Tovább olvasom >Átadta új, 8 milliárd forintos kapacitásbővítő beruházását az Univer
Elkészült, és Tóth Tibor államtitkár jelenlétében átadták az idén 75…
Tovább olvasom >Az Univer Product Zrt. új üzeme mellé kerül Szőke Gábor Miklós alkotása
Magyarország egyik legnépszerűbb élelmiszere, az Erős Pista új, fiatalokhoz szóló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >