Canter Borház
A turisztikai szépségei mellett a kiváló borainak köszönhetően is nemzetközi ismertségre tehet szert a balatoni régió.
A Canter Borház célja az, hogy olyan magas minőségű borokat vigyen a nemzetközi piacra, amelyek segítségével a Balaton Borrégiót felhelyezhetik a világ bortérképére.
Az elmúlt évek munkájának köszönhetően a pincészet prémium borai mind gyakrabban szerepelnek sikerrel a hazai és nemzetközi versenyeken. Európa egyik legrégibb és legnagyobb presztízsű versenyén a legjobbak közé sorolták a Balaton-felvidéki Canter Borház termékét. A márciusi párizsi Vinalies Internationales-en elért ezüstérem után a borászat 2017-es évjáratú Magnus Sárgamuskotálya aranyérmet nyert a bordeaux-i Challenge International du Vinen. A 2011-es Balatonfüred-Csopaki Merlot Champion-díjat kapott Szlovákiában a Danube Wine Challange-en. Csehországban a 2018-as Grand Prix Vinex-en a 2017-es évjáratú Magnus Zöldveltelini ezüst érmet nyert, a borvidéki borversenyen pedig a 2017-es Magnus Sauvignon blanc nyert aranyérmet és a Borvidék „Legjobb fehér bora” kategória címet kapta.
A minőségi elvárás önmagukkal szemben is magas, a zánkai borászat komoly technológiával, világszínvonalú üzemmel rendelkezik, ami lehetőséget teremt arra, hogy kiváló borok hagyják el a pincészetet. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >A mostani fejlesztések évtizedekre meghatározhatják a borászat jövőjét
A magyar borászat jövőjét évtizedekre meghatározhatják a mostani fejlesztések, a…
Tovább olvasom >Borpromóciós támogatás segíti a hazai termelők piacra jutását
Hamarosan indul a hazai borok bel- és külföldi népszerűsítését segítő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >