Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
Díjesőt hozott az ősz a SPAR Magyarország számára. Az üzletlánc három szakmai versenyen is értékes elismeréseket kapott.
Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR Magyarország Regnum húsüzemről szóló TV reklámja, a Regnum Toy Story az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards-on. A díjat minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A nemzetközi megmérettetésre idén közel 40 országból több száz nevezést nyújtottak be.
„A SPAR bicskei Regnum húsüzemét népszerűsítő film arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy az üzletek húspultjaiban megvásárolható finomságok gondos kezek munkájának és kézműves szemléletünk eredménye. A SPAR marketingcsapatának és a koncepciót kidolgozó Greenroom Reklámügynökségnek nem titkolta célja azt volt, hogy a nézők a film hatására más szemmel nézzenek a húspultokra, valamint a mögötte álló húsüzemre”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Bene Nikoletta, a SPAR marketing vezetője és csapata, a filmet megálmodó Greenroom kreatív ügynökség, Vermes Iván rendező, az I’m Film produkciós csapat és a Digital Apes utómunka stúdió hetekig dolgozott a koncepción, a leforgatott jeleneteken és 3D elemeken, hogy a nézők végül hollywoodi minőséggel találkozzanak. A díjnyertes reklám itt tekinthető meg:
Rangos elismerést kapott a SPAR a Trade magazin és a Trade Marketing Klub által meghirdetett SuperStore versenyen is, amelyen hipermarket kategóriában első helyezett lett az érdi INTERSPAR. A tavaly megnyitott érdi bevásárlóközpont építésekor innovatív, környezettudatos, praktikus megoldásokat választottak a beruházók, és nagy hangsúlyt fektettek a vizuális elemek és a boltberendezés összhangjára. A legfrissebb SPAR arculati koncepció szerint kialakított közel háromezer négyzetméteres áruház rendkívül széles áruválasztékkal, modern, család- és vevőbarát szolgáltatásokkal várja vásárlóit.
A Mastercard idén második alkalommal hirdette meg „Az év kereskedője” versenyt, amelyen a SPAR „A legjobb ügyfélélmény” kategóriában az érdi hipermarkettel pályázott. A verseny célja az volt, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. A SPAR pályamunkája a megmérettetésen az előkelő második helyezést érte el. Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória valamelyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak Az Év Kereskedője elismerésért is. A harmadik helyért járó oklevelet idén a SPAR Magyarország nyerte el.
„Ezek a díjak nagy elismerést és megerősítést jelentenek számunkra, hogy a vásárlóink minőségi kiszolgálása érdekében tett erőfeszítéseink és beruházásaink jó döntésnek bizonyultak. A SPAR Magyarország a jövőben is folytatja előremutató fejlesztéseit, amelyek a vevői elégedettség mellett remélhetőleg újabb elismerésekben testesülnek majd meg”, tette hozzá Maczelka Márk.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >