Cannes-ban díjazták a SPAR reklámfilmjét
Díjesőt hozott az ősz a SPAR Magyarország számára. Az üzletlánc három szakmai versenyen is értékes elismeréseket kapott.
Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR Magyarország Regnum húsüzemről szóló TV reklámja, a Regnum Toy Story az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards-on. A díjat minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A nemzetközi megmérettetésre idén közel 40 országból több száz nevezést nyújtottak be.
„A SPAR bicskei Regnum húsüzemét népszerűsítő film arra hívja fel a nézők figyelmét, hogy az üzletek húspultjaiban megvásárolható finomságok gondos kezek munkájának és kézműves szemléletünk eredménye. A SPAR marketingcsapatának és a koncepciót kidolgozó Greenroom Reklámügynökségnek nem titkolta célja azt volt, hogy a nézők a film hatására más szemmel nézzenek a húspultokra, valamint a mögötte álló húsüzemre”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Bene Nikoletta, a SPAR marketing vezetője és csapata, a filmet megálmodó Greenroom kreatív ügynökség, Vermes Iván rendező, az I’m Film produkciós csapat és a Digital Apes utómunka stúdió hetekig dolgozott a koncepción, a leforgatott jeleneteken és 3D elemeken, hogy a nézők végül hollywoodi minőséggel találkozzanak. A díjnyertes reklám itt tekinthető meg:
Rangos elismerést kapott a SPAR a Trade magazin és a Trade Marketing Klub által meghirdetett SuperStore versenyen is, amelyen hipermarket kategóriában első helyezett lett az érdi INTERSPAR. A tavaly megnyitott érdi bevásárlóközpont építésekor innovatív, környezettudatos, praktikus megoldásokat választottak a beruházók, és nagy hangsúlyt fektettek a vizuális elemek és a boltberendezés összhangjára. A legfrissebb SPAR arculati koncepció szerint kialakított közel háromezer négyzetméteres áruház rendkívül széles áruválasztékkal, modern, család- és vevőbarát szolgáltatásokkal várja vásárlóit.
A Mastercard idén második alkalommal hirdette meg „Az év kereskedője” versenyt, amelyen a SPAR „A legjobb ügyfélélmény” kategóriában az érdi hipermarkettel pályázott. A verseny célja az volt, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. A SPAR pályamunkája a megmérettetésen az előkelő második helyezést érte el. Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória valamelyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak Az Év Kereskedője elismerésért is. A harmadik helyért járó oklevelet idén a SPAR Magyarország nyerte el.
„Ezek a díjak nagy elismerést és megerősítést jelentenek számunkra, hogy a vásárlóink minőségi kiszolgálása érdekében tett erőfeszítéseink és beruházásaink jó döntésnek bizonyultak. A SPAR Magyarország a jövőben is folytatja előremutató fejlesztéseit, amelyek a vevői elégedettség mellett remélhetőleg újabb elismerésekben testesülnek majd meg”, tette hozzá Maczelka Márk.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >A Stühmer Pillanat Korfu megérkezett a világűrbe!
Tegnap reggel sikeresen elindult Kapu Tibor kutatóűrhajós a Nemzetközi Űrállomásra…
Tovább olvasom >