Cafeteria egyszerűen, korszerűen, ésszerűen a MasterCard biztonságával!
2015. november 11-én lép piacra a Sponsorem Prémium prepaid MasterCard, amely a munkaadó és a munkavállaló számára is egyszerűbbé, hatékonyabbá teszi a béren kívüli juttatások rendszerét. A Sponsorem Kft., mint rendkívül innovatív vállalat, béren kívüli juttatásként adható elektronikus utalványok kibocsátásával és forgalmazásával foglalkozik.
A Sponsorem Prémium Utalványkártya az egyes meghatározott juttatásként adható utalványok felhasználásában teremt egyedülálló lehetőségeket Magyarországon. A fogyasztásra kész étel kivételével tetszőleges termék- és szolgáltatáskörben felhasználható utalványok – üzemanyag vásárlása, postai csekk befizetése, lakberendezés, háztartási eszközök, játékok, iskolai felszerelések, ruházat, műszaki cikkek beszerzése, utazás stb. – alkalmazása a bérjellegű kifizetésekhez képest 25%- kal több nettó juttatást eredményez, így minden bizonnyal a vállalati kompenzáció és cafeteria rendszerek kiemelt jelentőségű elemeivé válnak hamarosan. Még az idei évben is különös jelentőséggel bírhat az a jogszabályok adta lehetőség, hogy a juttatások adóéven belül, visszamenőleg – akár 12 hónapra – is adhatók.
A Sponsorem Prémium Utalványkártya új dimenziót nyit a vállalati juttatások piacán. A kártya világszerte közel 35 millió MasterCard elfogadóhelyen használható, de ez az országhatáron belül is eléri a 120 000 felhasználási pontot. Kiemelten biztonságos eszköz online vásárlásokhoz is, hiszen a felhasználó igényelhet egyetlen tranzakcióra érvényes SAFE kódot, így kártyája saját biztonsági kódját nem kell felfednie az interneten.
A Sponsorem Prémium Utalványkártya az első olyan cafeteria termék, amely képes átlépni az az országhatárokat, ezzel lehetőséget kínálni a munkavállalónak arra, hogy a világ bármely pontján költhesse béren kívüli juttatásait, így megsokszorozva az eddig létező lehetőségeket.
A prepaid MasterCard alapú cafeteria elem bevezetése rendkívül egyszerűen, rövid idő alatt installálható az azt használni kívánó cég életébe. A munkaadó számára megkönnyíti a béren kívül adható juttatások adminisztrációját, jelentősen csökkenti a működtetés költségeit, míg a munkavállaló a korábbiaknál lényegesen szélesebb körben használhatja, bárhol, ahol a MasterCardot elfogadják: megtankolhatja az autóját, vagy befizetheti vele a rezsit is, ami együtt a családok költségvetésének
akár 30-40%-át is kiteheti. Megszűnik a nyomtatási költség, az adminisztráció jelentős része.
A munkáltató egyetlen mozdulattal feltöltheti a dolgozónak szánt összeget a kártyára, aki azt a feltöltés pillanatától használhatja, anélkül, hogy kutatnia kellene az elfogadóhelyek után.
Mivel a Sponsorem Prémium Utalványkártya egy prepaid MasterCard, lehetővé teszi hogy használója mindig a pontos összeget költse el, a törvény biztosította keretek között bárhol, szinte bármire.
A Sponsorem által elérhető – a vállalati adminisztráció terén hasonló előnyöket hordozó – további hatféle online felhasználható elektronikus utalvány, a Prémium Utalványkártyával karöltve, rendkívül széleskörű munkáltatói és munkavállalói igények kielégítésére alkalmas az évről évre kialakítandó vállalati juttatási rendszereket tekintve.
A Prémium Utalványkártya technikai hátterét a Peak Financial Services biztosítja, aki a Prepaid MasterCardokat szolgáltatja. Kelet-Közép Európában elsőként és ez idáig egyetlenként szolgáltat prepaid fizetési technológiákat és eszközöket, a partnercég igényeire szabottan, és lehetőségeihez igazítva. Technológiai fejlesztéseinek köszönhetően a Sponsorem Prémium Utalványkártya az esetleges törvényi változásokat is azonnal, és rugalmasan képes majd kezelni, a juttatások felhasználhatóságának változásaira azonnal reagálni tud. A Sponsorem az utalványok, míg a Peak Financial Services a prepaid fizetési megoldások szakértője.
A két cég együttműködésével született meg az a megoldás, amivel a munkáltatói juttatások meghatározott elemei 2016-ban a korábbiaknál is egyszerűbben, ésszerűbben és sokkal korszerűbben adhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >