Cafeteria egyszerűen, korszerűen, ésszerűen a MasterCard biztonságával!
2015. november 11-én lép piacra a Sponsorem Prémium prepaid MasterCard, amely a munkaadó és a munkavállaló számára is egyszerűbbé, hatékonyabbá teszi a béren kívüli juttatások rendszerét. A Sponsorem Kft., mint rendkívül innovatív vállalat, béren kívüli juttatásként adható elektronikus utalványok kibocsátásával és forgalmazásával foglalkozik.
A Sponsorem Prémium Utalványkártya az egyes meghatározott juttatásként adható utalványok felhasználásában teremt egyedülálló lehetőségeket Magyarországon. A fogyasztásra kész étel kivételével tetszőleges termék- és szolgáltatáskörben felhasználható utalványok – üzemanyag vásárlása, postai csekk befizetése, lakberendezés, háztartási eszközök, játékok, iskolai felszerelések, ruházat, műszaki cikkek beszerzése, utazás stb. – alkalmazása a bérjellegű kifizetésekhez képest 25%- kal több nettó juttatást eredményez, így minden bizonnyal a vállalati kompenzáció és cafeteria rendszerek kiemelt jelentőségű elemeivé válnak hamarosan. Még az idei évben is különös jelentőséggel bírhat az a jogszabályok adta lehetőség, hogy a juttatások adóéven belül, visszamenőleg – akár 12 hónapra – is adhatók.
A Sponsorem Prémium Utalványkártya új dimenziót nyit a vállalati juttatások piacán. A kártya világszerte közel 35 millió MasterCard elfogadóhelyen használható, de ez az országhatáron belül is eléri a 120 000 felhasználási pontot. Kiemelten biztonságos eszköz online vásárlásokhoz is, hiszen a felhasználó igényelhet egyetlen tranzakcióra érvényes SAFE kódot, így kártyája saját biztonsági kódját nem kell felfednie az interneten.
A Sponsorem Prémium Utalványkártya az első olyan cafeteria termék, amely képes átlépni az az országhatárokat, ezzel lehetőséget kínálni a munkavállalónak arra, hogy a világ bármely pontján költhesse béren kívüli juttatásait, így megsokszorozva az eddig létező lehetőségeket.
A prepaid MasterCard alapú cafeteria elem bevezetése rendkívül egyszerűen, rövid idő alatt installálható az azt használni kívánó cég életébe. A munkaadó számára megkönnyíti a béren kívül adható juttatások adminisztrációját, jelentősen csökkenti a működtetés költségeit, míg a munkavállaló a korábbiaknál lényegesen szélesebb körben használhatja, bárhol, ahol a MasterCardot elfogadják: megtankolhatja az autóját, vagy befizetheti vele a rezsit is, ami együtt a családok költségvetésének
akár 30-40%-át is kiteheti. Megszűnik a nyomtatási költség, az adminisztráció jelentős része.
A munkáltató egyetlen mozdulattal feltöltheti a dolgozónak szánt összeget a kártyára, aki azt a feltöltés pillanatától használhatja, anélkül, hogy kutatnia kellene az elfogadóhelyek után.
Mivel a Sponsorem Prémium Utalványkártya egy prepaid MasterCard, lehetővé teszi hogy használója mindig a pontos összeget költse el, a törvény biztosította keretek között bárhol, szinte bármire.
A Sponsorem által elérhető – a vállalati adminisztráció terén hasonló előnyöket hordozó – további hatféle online felhasználható elektronikus utalvány, a Prémium Utalványkártyával karöltve, rendkívül széleskörű munkáltatói és munkavállalói igények kielégítésére alkalmas az évről évre kialakítandó vállalati juttatási rendszereket tekintve.
A Prémium Utalványkártya technikai hátterét a Peak Financial Services biztosítja, aki a Prepaid MasterCardokat szolgáltatja. Kelet-Közép Európában elsőként és ez idáig egyetlenként szolgáltat prepaid fizetési technológiákat és eszközöket, a partnercég igényeire szabottan, és lehetőségeihez igazítva. Technológiai fejlesztéseinek köszönhetően a Sponsorem Prémium Utalványkártya az esetleges törvényi változásokat is azonnal, és rugalmasan képes majd kezelni, a juttatások felhasználhatóságának változásaira azonnal reagálni tud. A Sponsorem az utalványok, míg a Peak Financial Services a prepaid fizetési megoldások szakértője.
A két cég együttműködésével született meg az a megoldás, amivel a munkáltatói juttatások meghatározott elemei 2016-ban a korábbiaknál is egyszerűbben, ésszerűbben és sokkal korszerűbben adhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >