Cadbury újabb üzletrészeket adott el
A Cadbury bejelentette, hogy korábbi terveinek megfelően 45 millió angolfontért eladata az ausztrál, kanadai és olasz érdekeltségeit.
Az eladások a világszerte folyó átalakítások részét képezik,
melynek során a Cadbury profilt tisztít és a nyereséges üzletágakra koncetrál.
Az 1999-ben kezdődött struktúraváltás óta a cég 180 piacon értékesítette
érdekeltségeit.
Az ausztrál édesipari üzletrészt a Heinz vásárolta meg 29
millió fontért, az üzlet idén a harmadik negyedévben fejeződik be. Tíz millió fontért értékesítették a kanadai Allan Candy
vállalatukat is és hat millióért elkelt a Cadbury Itália is.
A Cadbury tavalyi bevétele csaknem 1,4 milliárd angol font
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >