Cadbury újabb üzletrészeket adott el
A Cadbury bejelentette, hogy korábbi terveinek megfelően 45 millió angolfontért eladata az ausztrál, kanadai és olasz érdekeltségeit.
Az eladások a világszerte folyó átalakítások részét képezik,
melynek során a Cadbury profilt tisztít és a nyereséges üzletágakra koncetrál.
Az 1999-ben kezdődött struktúraváltás óta a cég 180 piacon értékesítette
érdekeltségeit.
Az ausztrál édesipari üzletrészt a Heinz vásárolta meg 29
millió fontért, az üzlet idén a harmadik negyedévben fejeződik be. Tíz millió fontért értékesítették a kanadai Allan Candy
vállalatukat is és hat millióért elkelt a Cadbury Itália is.
A Cadbury tavalyi bevétele csaknem 1,4 milliárd angol font
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >