Cadbury újabb üzletrészeket adott el
A Cadbury bejelentette, hogy korábbi terveinek megfelően 45 millió angolfontért eladata az ausztrál, kanadai és olasz érdekeltségeit.
Az eladások a világszerte folyó átalakítások részét képezik,
melynek során a Cadbury profilt tisztít és a nyereséges üzletágakra koncetrál.
Az 1999-ben kezdődött struktúraváltás óta a cég 180 piacon értékesítette
érdekeltségeit.
Az ausztrál édesipari üzletrészt a Heinz vásárolta meg 29
millió fontért, az üzlet idén a harmadik negyedévben fejeződik be. Tíz millió fontért értékesítették a kanadai Allan Candy
vállalatukat is és hat millióért elkelt a Cadbury Itália is.
A Cadbury tavalyi bevétele csaknem 1,4 milliárd angol font
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >