Cadbury újabb üzletrészeket adott el
A Cadbury bejelentette, hogy korábbi terveinek megfelően 45 millió angolfontért eladata az ausztrál, kanadai és olasz érdekeltségeit.
Az eladások a világszerte folyó átalakítások részét képezik,
melynek során a Cadbury profilt tisztít és a nyereséges üzletágakra koncetrál.
Az 1999-ben kezdődött struktúraváltás óta a cég 180 piacon értékesítette
érdekeltségeit.
Az ausztrál édesipari üzletrészt a Heinz vásárolta meg 29
millió fontért, az üzlet idén a harmadik negyedévben fejeződik be. Tíz millió fontért értékesítették a kanadai Allan Candy
vállalatukat is és hat millióért elkelt a Cadbury Itália is.
A Cadbury tavalyi bevétele csaknem 1,4 milliárd angol font
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >