Cadbury-siker: egyre több csokoládét fogyasztanak a britek
A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.
A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágógumi. A cég szerint idén az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi-forgalom is megugrott a tavaly év végéhez képest. A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat. A Cadbury várakozásai az év második felére még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon. Persze ezek marketingköltsége némileg csökkenti majd a profitot, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >