Cadbury-siker: egyre több csokoládét fogyasztanak a britek
A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.
A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágógumi. A cég szerint idén az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi-forgalom is megugrott a tavaly év végéhez képest. A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat. A Cadbury várakozásai az év második felére még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon. Persze ezek marketingköltsége némileg csökkenti majd a profitot, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >