Cadbury-siker: egyre több csokoládét fogyasztanak a britek
A brit Cadbury édességgyártó idén várhatóan teljesíteni fogja értékesítési terveit, miután a britek egyre több csokoládét fogyasztanak, és az USA-ban is kezd visszatérni a régi forgalom.
A Cadbury legismertebb termékei közé tartozik a Dairy Milk tejcsokoládé, és a Trident rágógumi. A cég szerint idén az első öt hónapban csokoládéból igen erős profitot sikerült kitermelniük, de a rágógumi-forgalom is megugrott a tavaly év végéhez képest. A vezérigazgató, Todd Stitzer szerint az erős brit forgalomnövekedés azzal magyarázható, hogy a válság miatt szabadidejüket inkább otthon töltők édességgel dobják fel hétköznapjaikat. A Cadbury várakozásai az év második felére még pozitívabbak, mivel akkor új termékekkel is megjelennek a piacon. Persze ezek marketingköltsége némileg csökkenti majd a profitot, de 2011-ig erős fellendülésre számítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >