Bútorcég vásárolta fel az Extreme Digitalt
A vásárlók számára a Kikáról és hazánkban nemrég megjelent Pepco üzletről ismert Steinhoff International Holdings vállalatcsoport döntő többségű részesedést vásárolt az Extreme Digitalban.
A Trade magazin kérdésére válaszolva elárulták, hogy a cég 50,8 százalékát vásárolták meg az új tulajdonosok. Az akvizíciót a Gazdasági Versenyhivatalnak is jóvá kell hagynia. Jóváhagyás után az új tulajdonos tervei szerint tőkeemelést hajt végre az Extreme Digitalban, amelynek során a tulajdonosi arányok valószínűleg módosulnak.
A tőkeemelésre azért van szükség a cégben, mert az Extreme Digital a térségben terjeszkedni szeretne. Első körben a környező országokban jelennek meg a már itthon jól bejáratott online-offline bolt kombinációjával. A tulajdonosváltás első jeleiként a november 20-ra időzített Black Friday-on az online áruház kínálatában a bútorok is megjelentek, vagyis az online termékek köre jelentősen kibővült.
A céget a jövőben is Várkonyi Balázs vezérigazgató és menedzsmentje irányítják
Kapcsolódó cikkeink
Megerősítette együttműködését a Gazdasági Versenyhivatal és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Közel 20 éve tartó szakmai együttműködést újított meg a Gazdasági…
Tovább olvasom >GVH: 1 éves az online Árfigyelő
Július 1-jén lesz egy éve, hogy élesedett a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >A GVH eljárást indított az Extreme Digital-eMAG-gal szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az Extreme Digital-eMAG Korlátolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >