Bútorcég vásárolta fel az Extreme Digitalt
A vásárlók számára a Kikáról és hazánkban nemrég megjelent Pepco üzletről ismert Steinhoff International Holdings vállalatcsoport döntő többségű részesedést vásárolt az Extreme Digitalban.
A Trade magazin kérdésére válaszolva elárulták, hogy a cég 50,8 százalékát vásárolták meg az új tulajdonosok. Az akvizíciót a Gazdasági Versenyhivatalnak is jóvá kell hagynia. Jóváhagyás után az új tulajdonos tervei szerint tőkeemelést hajt végre az Extreme Digitalban, amelynek során a tulajdonosi arányok valószínűleg módosulnak.
A tőkeemelésre azért van szükség a cégben, mert az Extreme Digital a térségben terjeszkedni szeretne. Első körben a környező országokban jelennek meg a már itthon jól bejáratott online-offline bolt kombinációjával. A tulajdonosváltás első jeleiként a november 20-ra időzített Black Friday-on az online áruház kínálatában a bútorok is megjelentek, vagyis az online termékek köre jelentősen kibővült.
A céget a jövőben is Várkonyi Balázs vezérigazgató és menedzsmentje irányítják
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >