Bútorcég vásárolta fel az Extreme Digitalt
A vásárlók számára a Kikáról és hazánkban nemrég megjelent Pepco üzletről ismert Steinhoff International Holdings vállalatcsoport döntő többségű részesedést vásárolt az Extreme Digitalban.
A Trade magazin kérdésére válaszolva elárulták, hogy a cég 50,8 százalékát vásárolták meg az új tulajdonosok. Az akvizíciót a Gazdasági Versenyhivatalnak is jóvá kell hagynia. Jóváhagyás után az új tulajdonos tervei szerint tőkeemelést hajt végre az Extreme Digitalban, amelynek során a tulajdonosi arányok valószínűleg módosulnak.
A tőkeemelésre azért van szükség a cégben, mert az Extreme Digital a térségben terjeszkedni szeretne. Első körben a környező országokban jelennek meg a már itthon jól bejáratott online-offline bolt kombinációjával. A tulajdonosváltás első jeleiként a november 20-ra időzített Black Friday-on az online áruház kínálatában a bútorok is megjelentek, vagyis az online termékek köre jelentősen kibővült.
A céget a jövőben is Várkonyi Balázs vezérigazgató és menedzsmentje irányítják
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >GVH-elnök: A magyar nyelvi modellek fejlesztése nemzeti szuverenitási kérdés
Szakmai egyeztetésen fogadta Rigó Csaba Balázs, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >