Business Superbrands díjazott lett a Laurel márka
Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Business Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a rangos díjat az üzleti márkáknak. A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Laurel Kft. eddigi sikerességét és hitelességét. Azért fontos szakmai elismerés ez, mert a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Idén már nyolcadik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode cégadatbázisa, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet 2015-ben. A bizottság a Laurel Kft.-t érdemesnek találta arra, hogy elnyerje a Business Superbrands elismerést.
– Hisszük, hogy a minősítés, amelyet cégcsoportunk elnyert, garanciát nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához – mondta Bessenyei István, a Laurel cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. A 22 éves Laurel folyamatosan terjeszti ki működését a kereskedelmi informatika területén, újabb és újabb innovációkkal készülünk. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat – tette hozzá Bessenyei István.
A Business Superbrands program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A bizottság elé kerülő lista a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát, céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint az iparkamarák, egyesületek, szakmai szervezetek által javasolt kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. Ebben a népes és rangos mezőnyben sikerült idén elnyernie a Laurelnek az elismerést.
Kapcsolódó cikkeink
Szegeden nyílt meg az ország első hibrid okosboltja – fotókkal, videókkal
Szegeden nyílt meg csütörtökön az ország első hibrid okosboltja, a…
Tovább olvasom >A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >