Business Superbrands díjazott lett a Laurel márka
Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Business Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a rangos díjat az üzleti márkáknak. A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Laurel Kft. eddigi sikerességét és hitelességét. Azért fontos szakmai elismerés ez, mert a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Idén már nyolcadik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode cégadatbázisa, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet 2015-ben. A bizottság a Laurel Kft.-t érdemesnek találta arra, hogy elnyerje a Business Superbrands elismerést.
– Hisszük, hogy a minősítés, amelyet cégcsoportunk elnyert, garanciát nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához – mondta Bessenyei István, a Laurel cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. A 22 éves Laurel folyamatosan terjeszti ki működését a kereskedelmi informatika területén, újabb és újabb innovációkkal készülünk. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat – tette hozzá Bessenyei István.
A Business Superbrands program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A bizottság elé kerülő lista a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát, céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint az iparkamarák, egyesületek, szakmai szervezetek által javasolt kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. Ebben a népes és rangos mezőnyben sikerült idén elnyernie a Laurelnek az elismerést.
Kapcsolódó cikkeink
20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Hamarosan eladókra sem lesz szükség a boltokban
Magyarországon egyre népszerűbbé válnak az önkiszolgáló kasszák, amelyek jelenleg már…
Tovább olvasom >Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >