Business Superbrands díj a GfK-nak
A GfK Hungária piackutató intézet elnyerte az idén első alkalommal kiosztásra kerülő Business Superbrands 2008 díjat. Az üzleti életben elismert szakemberekből álló szakértői bizottság indoklása szerint a B2B piacon jelen lévő intézet minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képvisel. A díj odaítélésekor a bizottság a következő elvet tartotta szem előtt: „A Business Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, és amiért megbíznak benne.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Brutális árverseny jöhet – úgy néz ki, itt a Mere diszkontlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nemzetbiztonsági vizsgálat alatt a Bonafarm romániai terjeszkedése – megakadhat a Napolact felvásárlása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatér az ikon: újra itt a Lidl és a Tisza Cipő közös sneakere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

