Business Superbrands a POS Media
A POS Media Hungary idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
2009-ben immár ötödször indul el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.
A POS Media Hungary (korábban IMIGe Hungária Kft.) 11 éve aktív és sikeres szereplője a Point-of-Sales médiapiacnak. A holding leányvállalatai Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, az Egyesült Királyságban, Ukrajnában és Törökországban kínálnak testreszabott kommunikációs megoldásokat a hirdető partnereknek.
Az in-store hirdetési megoldások iránt egyre növekvő érdeklődésre reagálva a POS Media Europe folyamatosan bővíti eszközportfólióját és terjeszkedik újabb szegmensekben.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >