Business Superbrands a POS Media
A POS Media Hungary idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
2009-ben immár ötödször indul el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.
A POS Media Hungary (korábban IMIGe Hungária Kft.) 11 éve aktív és sikeres szereplője a Point-of-Sales médiapiacnak. A holding leányvállalatai Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, az Egyesült Királyságban, Ukrajnában és Törökországban kínálnak testreszabott kommunikációs megoldásokat a hirdető partnereknek.
Az in-store hirdetési megoldások iránt egyre növekvő érdeklődésre reagálva a POS Media Europe folyamatosan bővíti eszközportfólióját és terjeszkedik újabb szegmensekben.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >