Business Superbrands a POS Media
A POS Media Hungary idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
2009-ben immár ötödször indul el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.
A POS Media Hungary (korábban IMIGe Hungária Kft.) 11 éve aktív és sikeres szereplője a Point-of-Sales médiapiacnak. A holding leányvállalatai Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, az Egyesült Királyságban, Ukrajnában és Törökországban kínálnak testreszabott kommunikációs megoldásokat a hirdető partnereknek.
Az in-store hirdetési megoldások iránt egyre növekvő érdeklődésre reagálva a POS Media Europe folyamatosan bővíti eszközportfólióját és terjeszkedik újabb szegmensekben.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >