Business Superbrands a POS Media
A POS Media Hungary idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
2009-ben immár ötödször indul el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket.
A POS Media Hungary (korábban IMIGe Hungária Kft.) 11 éve aktív és sikeres szereplője a Point-of-Sales médiapiacnak. A holding leányvállalatai Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, az Egyesült Királyságban, Ukrajnában és Törökországban kínálnak testreszabott kommunikációs megoldásokat a hirdető partnereknek.
Az in-store hirdetési megoldások iránt egyre növekvő érdeklődésre reagálva a POS Media Europe folyamatosan bővíti eszközportfólióját és terjeszkedik újabb szegmensekben.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >