Business Superbrands a POS Media

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 07. 15. 00:06

A POS Media Hungary idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.

2009-ben immár  ötödször indul el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket. 
A POS Media Hungary (korábban IMIGe Hungária Kft.)  11 éve aktív és sikeres szereplője a Point-of-Sales médiapiacnak. A holding leányvállalatai Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, az Egyesült Királyságban, Ukrajnában és Törökországban kínálnak testreszabott kommunikációs megoldásokat a hirdető partnereknek.
Az in-store hirdetési megoldások iránt egyre növekvő érdeklődésre reagálva a POS Media Europe folyamatosan bővíti eszközportfólióját és terjeszkedik újabb szegmensekben.




Kapcsolódó cikkeink