„Bűntudatmentes” vásárlást kínál a Co-op karácsonykor
Eltávolította a műanyagot karácsonyi csomagolópapírjaiból a Co-op. A retailer célja, hogy a vásárlóknak ne legyen rossz a lelkiismerete, amikor becsomagolják az ajándékokat.
A kiskereskedő a csomagolópapírokat eddig körülvevő műanyag fóliától szabadult meg. A Co-op közleményében úgy fogalmazott: tovább halad a fenntarthatóság útján, és igyekszik minden felesleges műanyagot eltávolítani mind csomagolásaiból.
A Co-op új karácsonyi csomagolópapírja teljes mértékben újrahasznosítható és fenntartható alternatívát kínál az ünnepek alatt felhalmozódó óriási szemétmennyiség közepette.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a Co-op a lopások miatti veszteség ellen
A Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok és…
Tovább olvasom >Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >