Budapestre hozza regionális központját a Mastercard tanácsadó üzletága
Budapestre hozza egyik európai központját a Mastercard vállalat stratégiai tanácsadással foglalkozó üzletága, a Mastercard Advisors, százra tervezik emelni a következő néhány évben a tanácsadói csapat látszámát, akik toborzása már meg is kezdődött – közölte a vállalat az MTI-vel.
Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a közleményben kiemeli: az elmúlt 5 évben a Mastercard Advisors tanácsadói tevékenysége elsősorban helyi szinten zajlott, túlnyomórészt helyi projekten dolgozva. 2019 elején azonban stratégiát váltottak és a Mastercard úgy döntött, hogy európai szinten egységes, regionális központokat hoz létre, nagyobb tanácsadói létszámmal. Az egyik ilyen központ Lisszabon, Bukarest és Isztambul mellett Budapest lett, ahol megkezdődött az új tanácsadók toborzása is.
Hozzátette: cél, hogy ötvözve a Mastercard egyedi tudását egy kiemelkedő kompetenciájú csapattal olyan tanácsadói szolgáltatást hozzanak létre, ami felveszi a versenyt ezen a piacon.
A Mastercard Advisors tanácsadói tevékenysége ezentúl nem szorítkozik a pénzügyi területre, ezért ügyfelei között nem kizárólag pénzügyi szervezetek találhatók. Emellett pénzügyi-, kereskedelmi- és az állami szféra legszélesebb spektrumában tevékenykedik – jegyezte meg.
Maklári István, a Mastercard regionális tanácsadó üzletágának vezetője, a budapesti csapat bővítésével megbízott szakember közölte, hogy olyan csapatot hoznak létre, akik nemcsak helyi szinten, de a regionális és európai piacokon is bevethetők, delegálhatók a legkülönbözőbb tanácsadói projektekre. A budapesti központ munkája ugyanis csak kis részben áll helyi, és nagyobb részt regionális, valamint európai megbízásokból. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Egyre feljebb kerül Budapest az élhetőségi listán
Továbbra is Bécs nyújtja a legjobb életminőséget a világ nagyvárosai…
Tovább olvasom >50 influenszerrel csinál hírverést a magyar fővárosnak a Magyar Turisztikai Ügynökség
Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >