Budapestre hozza regionális központját a Mastercard tanácsadó üzletága
Budapestre hozza egyik európai központját a Mastercard vállalat stratégiai tanácsadással foglalkozó üzletága, a Mastercard Advisors, százra tervezik emelni a következő néhány évben a tanácsadói csapat látszámát, akik toborzása már meg is kezdődött – közölte a vállalat az MTI-vel.
Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a közleményben kiemeli: az elmúlt 5 évben a Mastercard Advisors tanácsadói tevékenysége elsősorban helyi szinten zajlott, túlnyomórészt helyi projekten dolgozva. 2019 elején azonban stratégiát váltottak és a Mastercard úgy döntött, hogy európai szinten egységes, regionális központokat hoz létre, nagyobb tanácsadói létszámmal. Az egyik ilyen központ Lisszabon, Bukarest és Isztambul mellett Budapest lett, ahol megkezdődött az új tanácsadók toborzása is.
Hozzátette: cél, hogy ötvözve a Mastercard egyedi tudását egy kiemelkedő kompetenciájú csapattal olyan tanácsadói szolgáltatást hozzanak létre, ami felveszi a versenyt ezen a piacon.
A Mastercard Advisors tanácsadói tevékenysége ezentúl nem szorítkozik a pénzügyi területre, ezért ügyfelei között nem kizárólag pénzügyi szervezetek találhatók. Emellett pénzügyi-, kereskedelmi- és az állami szféra legszélesebb spektrumában tevékenykedik – jegyezte meg.
Maklári István, a Mastercard regionális tanácsadó üzletágának vezetője, a budapesti csapat bővítésével megbízott szakember közölte, hogy olyan csapatot hoznak létre, akik nemcsak helyi szinten, de a regionális és európai piacokon is bevethetők, delegálhatók a legkülönbözőbb tanácsadói projektekre. A budapesti központ munkája ugyanis csak kis részben áll helyi, és nagyobb részt regionális, valamint európai megbízásokból. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Már a német boltokban is lehet PayPal-lel fizetni
A PayPal a világon elsőként Németországban vezeti be az okostelefonnal…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >