Budapestre hozza regionális központját a Mastercard tanácsadó üzletága
Budapestre hozza egyik európai központját a Mastercard vállalat stratégiai tanácsadással foglalkozó üzletága, a Mastercard Advisors, százra tervezik emelni a következő néhány évben a tanácsadói csapat látszámát, akik toborzása már meg is kezdődött – közölte a vállalat az MTI-vel.
Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a közleményben kiemeli: az elmúlt 5 évben a Mastercard Advisors tanácsadói tevékenysége elsősorban helyi szinten zajlott, túlnyomórészt helyi projekten dolgozva. 2019 elején azonban stratégiát váltottak és a Mastercard úgy döntött, hogy európai szinten egységes, regionális központokat hoz létre, nagyobb tanácsadói létszámmal. Az egyik ilyen központ Lisszabon, Bukarest és Isztambul mellett Budapest lett, ahol megkezdődött az új tanácsadók toborzása is.
Hozzátette: cél, hogy ötvözve a Mastercard egyedi tudását egy kiemelkedő kompetenciájú csapattal olyan tanácsadói szolgáltatást hozzanak létre, ami felveszi a versenyt ezen a piacon.
A Mastercard Advisors tanácsadói tevékenysége ezentúl nem szorítkozik a pénzügyi területre, ezért ügyfelei között nem kizárólag pénzügyi szervezetek találhatók. Emellett pénzügyi-, kereskedelmi- és az állami szféra legszélesebb spektrumában tevékenykedik – jegyezte meg.
Maklári István, a Mastercard regionális tanácsadó üzletágának vezetője, a budapesti csapat bővítésével megbízott szakember közölte, hogy olyan csapatot hoznak létre, akik nemcsak helyi szinten, de a regionális és európai piacokon is bevethetők, delegálhatók a legkülönbözőbb tanácsadói projektekre. A budapesti központ munkája ugyanis csak kis részben áll helyi, és nagyobb részt regionális, valamint európai megbízásokból. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >