Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
Az európai gyümölcsök és zöldségek fogyasztásának népszerűsítését célzó „MEDITERRANEAN COMBO” tájékoztató kampány aktívabb szakaszába lép Magyarországon.
Az idei évben tartották meg a MEDITERRANEAN COMBO program második promóciós sajtóeseményét. 2023. március 24-én, a Hotel Helia Uranus termében véleményvezérek, vásárlók és mezőgazdasági forgalmazók kaptak tájékoztatást a MEDITERRANEAN COMBO elnevezésű európai kampány keretein belül népszerűsített termékekről.
Sokat megtudhattak a résztvevők a témáról
A rendezvény során Nikos Triantafyllopoulos, a Kréta szigetén, Ierapetra városában működő Anatoli mezőgazdasági szövetkezet értékesítési vezetője és Lluis Perez, a spanyol datolyaszilva-szövetség marketingvezetője bemutatta a hallgatóságnak a termékeket, a termelési egységeket és az exportirányokat. A rendezvény vendégelőadója Igar Orsolya táplálkozási szakértő volt, aki értékes információkat nyújtott a gyümölcsök és zöldségek tápértékéről és fogyasztásuk kedvező élettani hatásairól. Emellett az eseményt megtisztelte jelenlétével Doukas Marinopoulos, Görögország budapesti nagykövetségének gazdasági és kereskedelmi főtanácsadója is, aki röviden üdvözölte a jelenlévőket. Az előadások után a vendégek európai zöldségekből és gyümölcsökből készült különleges ebédet fogyasztottak el.
Fő cél az értékesítés támogatása
A „Mediterranean Combo – kiváló minőségű gyümölcsök és zöldségek Európából” című program – amelynek bővebb témája a „gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó tájékoztatás és promóciós intézkedések az EU belső piacán” – célja zöldségek (paradicsom, uborka, paprika és padlizsán) valamint gyümölcsök (datolyaszilva) értékesítésének elősegítése Görögországban, Spanyolországban és Magyarországon. A cél az európai gyümölcsök és zöldségek minőségével és biztonságosságával kapcsolatos fogyasztói ismeretterjesztés, valamint a termékek értékesítésének és exportjának ösztönzése.
Kapcsolódó cikkeink
Rosszabb a magyar cégek termelékenysége, mint bárhol az unióban
A GKI Gazdaságkutató Zrt. friss elemzése szerint 2010 és 2023…
Tovább olvasom >EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >Az EU 200 milliárd eurós beruházást mozgósít a mesterséges intelligencia fejlesztésére
Az Európai Bizottság elindította az InvestAI nevű kezdeményezést, amelynek keretében…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >