Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
Az európai gyümölcsök és zöldségek fogyasztásának népszerűsítését célzó „MEDITERRANEAN COMBO” tájékoztató kampány aktívabb szakaszába lép Magyarországon.
Az idei évben tartották meg a MEDITERRANEAN COMBO program második promóciós sajtóeseményét. 2023. március 24-én, a Hotel Helia Uranus termében véleményvezérek, vásárlók és mezőgazdasági forgalmazók kaptak tájékoztatást a MEDITERRANEAN COMBO elnevezésű európai kampány keretein belül népszerűsített termékekről.
Sokat megtudhattak a résztvevők a témáról
A rendezvény során Nikos Triantafyllopoulos, a Kréta szigetén, Ierapetra városában működő Anatoli mezőgazdasági szövetkezet értékesítési vezetője és Lluis Perez, a spanyol datolyaszilva-szövetség marketingvezetője bemutatta a hallgatóságnak a termékeket, a termelési egységeket és az exportirányokat. A rendezvény vendégelőadója Igar Orsolya táplálkozási szakértő volt, aki értékes információkat nyújtott a gyümölcsök és zöldségek tápértékéről és fogyasztásuk kedvező élettani hatásairól. Emellett az eseményt megtisztelte jelenlétével Doukas Marinopoulos, Görögország budapesti nagykövetségének gazdasági és kereskedelmi főtanácsadója is, aki röviden üdvözölte a jelenlévőket. Az előadások után a vendégek európai zöldségekből és gyümölcsökből készült különleges ebédet fogyasztottak el.
Fő cél az értékesítés támogatása
A „Mediterranean Combo – kiváló minőségű gyümölcsök és zöldségek Európából” című program – amelynek bővebb témája a „gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó tájékoztatás és promóciós intézkedések az EU belső piacán” – célja zöldségek (paradicsom, uborka, paprika és padlizsán) valamint gyümölcsök (datolyaszilva) értékesítésének elősegítése Görögországban, Spanyolországban és Magyarországon. A cél az európai gyümölcsök és zöldségek minőségével és biztonságosságával kapcsolatos fogyasztói ismeretterjesztés, valamint a termékek értékesítésének és exportjának ösztönzése.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorukat élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Orosz uborka önti el uniót: feszül a lengyel termelők piaca
Bár az Európai Unió az orosz mezőgazdasági termékekre vonatkozó szankciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >