Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
Az európai gyümölcsök és zöldségek fogyasztásának népszerűsítését célzó „MEDITERRANEAN COMBO” tájékoztató kampány aktívabb szakaszába lép Magyarországon.
Az idei évben tartották meg a MEDITERRANEAN COMBO program második promóciós sajtóeseményét. 2023. március 24-én, a Hotel Helia Uranus termében véleményvezérek, vásárlók és mezőgazdasági forgalmazók kaptak tájékoztatást a MEDITERRANEAN COMBO elnevezésű európai kampány keretein belül népszerűsített termékekről.
Sokat megtudhattak a résztvevők a témáról
A rendezvény során Nikos Triantafyllopoulos, a Kréta szigetén, Ierapetra városában működő Anatoli mezőgazdasági szövetkezet értékesítési vezetője és Lluis Perez, a spanyol datolyaszilva-szövetség marketingvezetője bemutatta a hallgatóságnak a termékeket, a termelési egységeket és az exportirányokat. A rendezvény vendégelőadója Igar Orsolya táplálkozási szakértő volt, aki értékes információkat nyújtott a gyümölcsök és zöldségek tápértékéről és fogyasztásuk kedvező élettani hatásairól. Emellett az eseményt megtisztelte jelenlétével Doukas Marinopoulos, Görögország budapesti nagykövetségének gazdasági és kereskedelmi főtanácsadója is, aki röviden üdvözölte a jelenlévőket. Az előadások után a vendégek európai zöldségekből és gyümölcsökből készült különleges ebédet fogyasztottak el.
Fő cél az értékesítés támogatása
A „Mediterranean Combo – kiváló minőségű gyümölcsök és zöldségek Európából” című program – amelynek bővebb témája a „gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó tájékoztatás és promóciós intézkedések az EU belső piacán” – célja zöldségek (paradicsom, uborka, paprika és padlizsán) valamint gyümölcsök (datolyaszilva) értékesítésének elősegítése Görögországban, Spanyolországban és Magyarországon. A cél az európai gyümölcsök és zöldségek minőségével és biztonságosságával kapcsolatos fogyasztói ismeretterjesztés, valamint a termékek értékesítésének és exportjának ösztönzése.
Kapcsolódó cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülhetnek fel a magyar cégek az új kereskedelmi világrendre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak az uniós előírások az élelmiszer-adalékanyagokra – új szabályok a tartósítószerek és édesítőszerek használatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 5,4 százalékkal növekedtek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a HÍR védjegyes termékek száma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A baromfihús exportja nőtt, a sertéshúsé csökkent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

