Budapest városkártyát értékesítenek Kínában
A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) és az Artificial Intelligence Worldwide Travel Chain (AIWTC) globális kínai utaztató cég megállapodása alapján a világméretű utazási platformot üzemeltető kínai nagyvállalat mintegy 40 ezer Budapest Card értékesítését vállalja évente a kínai piacon.
A BFTK hétfői közleménye szerint küldöttségük május 16-18. között részt vett Nyugat-Kína legnagyobb befektetési és kereskedelmi kiállításán Csungkingban. A látogatás során írták alá a Budapest Card értékesítési megállapodást.
A magyar-kínai diplomáciai kapcsolatok felvételének 70. évfordulója alkalmából Magyarország volt a díszvendég a 30 milliós nagyvárosban rendezett kiállításon. Magyarország külön 200 négyzetméteres pavilonban, 50 kiállítóval vett részt az expón.
A magyar turisztikai promóciós rendezvény az okos turizmus és a légijárat-fejlesztés tematikája köré épült. A BFTK-t képviselő szakember itt bemutatta Budapestet, a turizmus-mobilitás terén tervezett, illetve megvalósult „okos megoldásokat”, és felhívta a figyelmet a Budapest Card hasznosságára.
A magyar-kínai termálipari fórumon a BFTK-t képviselő szakember bemutatta Budapest megújuló turisztikai értékeit, kiemelve a főváros termálturizmusra épülő üzleti lehetőségeit.
A közlemény szerint a vásáron bemutatkoztak a magyar kiállítók, szerveztek turisztikai panelbeszélgetéseket, borkóstolót, néptánc- és népzenei bemutatót, sport- és kulturális bemutatókat, valamint sor került a New York kávéház bemutatójára. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Snackek és magassarkúk – A nap képe
A Pekingben dolgozó Yum Tang alkotásai ea magassarkú szandálok..:
Tovább olvasom >