Budapest városkártyát értékesítenek Kínában
A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) és az Artificial Intelligence Worldwide Travel Chain (AIWTC) globális kínai utaztató cég megállapodása alapján a világméretű utazási platformot üzemeltető kínai nagyvállalat mintegy 40 ezer Budapest Card értékesítését vállalja évente a kínai piacon.
A BFTK hétfői közleménye szerint küldöttségük május 16-18. között részt vett Nyugat-Kína legnagyobb befektetési és kereskedelmi kiállításán Csungkingban. A látogatás során írták alá a Budapest Card értékesítési megállapodást.
A magyar-kínai diplomáciai kapcsolatok felvételének 70. évfordulója alkalmából Magyarország volt a díszvendég a 30 milliós nagyvárosban rendezett kiállításon. Magyarország külön 200 négyzetméteres pavilonban, 50 kiállítóval vett részt az expón.
A magyar turisztikai promóciós rendezvény az okos turizmus és a légijárat-fejlesztés tematikája köré épült. A BFTK-t képviselő szakember itt bemutatta Budapestet, a turizmus-mobilitás terén tervezett, illetve megvalósult „okos megoldásokat”, és felhívta a figyelmet a Budapest Card hasznosságára.
A magyar-kínai termálipari fórumon a BFTK-t képviselő szakember bemutatta Budapest megújuló turisztikai értékeit, kiemelve a főváros termálturizmusra épülő üzleti lehetőségeit.
A közlemény szerint a vásáron bemutatkoztak a magyar kiállítók, szerveztek turisztikai panelbeszélgetéseket, borkóstolót, néptánc- és népzenei bemutatót, sport- és kulturális bemutatókat, valamint sor került a New York kávéház bemutatójára. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >NGM: szeptemberben 1,5 millió vendég pihent hazánkban, tovább nőtt a turizmus teljesítménye
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) és a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >