Budapest a tíz legjobb európai úti cél közé került
Budapest – Lisszabont, Párizst, Amszterdamot, Prágát, Bécset, Barcelonát és Londont is megelőzve – 17 745 szavazattal a 8. helyen végzett a European Best Destinations (legjobb európai úti célok) január 18. és február 8. között tartott szavazásán – közölte a szavazás végeredményét a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) az MTI-vel.
A legjobb európai úti cél címet a lengyelországi Wroclaw nyerte el 41 148 szavazattal, a 2. helyen a spanyolországi Bilbao végzett, a 3. a franciaországi Colmar lett.
A versenyt az European Best Destinations szervezet hirdeti meg közel 10 éve, szorosan együttműködve a kontinens legnagyobb desztinációs és turisztikai hivatalaival.
A legjobb úti célok egész évre szóló promócióban részesülnek a European Best Destinations weboldalon, a nemzetközi sajtóban, számos közösségi media felületen és utazási portálon. A TOP 10 úti célokra érkező turisták száma várhatóan emelkedni fog a versenyt szervező cég egész éves kampányának köszönhetően. A legjobbak egy éven keresztül használhatják a TOP 10 európai úti cél címet és logót. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak
A SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak, áprilisban 14 százalékkal…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >