A budapesti szállodák dobogósok az ár-érték arány versenyben
Budapest szállodái a dobogós harmadik helyet érték el a legjobb ár-érték arányt tekintve – ez derül ki a PwC tanácsadó cég pénteken ismertetett online szálloda értékeléseket összegző tanulmányából.
A fővárost a listában Fokváros és Prága előzi meg. A mutató azt méri, hogy a vendégek összességében milyen szolgáltatást kaptak a pénzükért.
A tanulmányból kiderül az is, hogy sok szállodatulajdonos egyáltalán nem veszi figyelembe üzletének fejlesztése során a vendégek visszajelzéseit, gyakran hivatkoznak az értékelések megbízhatatlanságára, így védekezve a kapott kritikákkal szemben. Azonban akik képesek megfelelő intézkedéseket hozni a szolgáltatás javítása érdekében, hosszú távú versenyelőnyre tehetnek szert. A vendéglátóhelyek tulajdonosainak mindemellett azt is figyelembe kell venniük, hogy az online értékelések a turisztikai szakemberek, illetve a befektetők számára is hasznos információkkal szolgálnak, így a negatív észrevételek – például a turisták keresletét vagy forrásszerzést tekintve – további kedvezőtlen üzleti hatásokkal járhatnak.
A PwC Online Reputations – Why hotel reviews matter and how hotels respond című angol nyelvű felmérése két üzleti évet ölel fel, és 142 online utazási iroda, valamint online értékelési felületen elérhető visszajelzéseken alapul.
A PwC tanulmánya a 3, 4, illetve 5 csillagos szállodákat is figyelembe veszi 48 városban. A kiválasztott 48 város Nyugat- és Közép-Európában, Kelet-Európában, Közel-Keleten és Afrikában, valamint Indiában található. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >A megújulók terjedésének rekordéve is kevés a globális felmelegedés megállításához
Magyarország napelem kapacitása az utóbbi években látványosan fejlődött, és már…
Tovább olvasom >Az elmúlt évtizedet vizsgálva globálisan tavaly csökkent a leglassabban a szén-dioxid-intenzitás
A G20-országok több mint 20 éve nem tudtak évi 11,5%-nál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >