Budapest hátrébb lépett az üzleti célpontok listáján
Budapest a tavalyi 26-ról a 30. helyre esett vissza a külföldi cégek terjeszkedési tervei alapján készült, 36 európai várost tartalmazó listán, amelyet a Cushman and Wakefield nemzetközi ingatlantanácsadó állított össze.
Prága megőrizte tavalyi 21. helyét, Varsó pedig egyet visszalépett, a 24. helyre. Pozsony a 32., Bukarest a 35. helyen áll az idén.
A legkedveltebb üzleti célpont Európában továbbra is messze London és Párizs, majd némi lemaradással Frankfurt következik.
Az Európai Városok Monitor kutatás 500 interjún alapszik, amelyek Európa legnagyobb cégeinek expanzióért felelős vezetőivel készültek. A tanulmány e vélemények alapján rangsorolja Európa városait egyebek mellett az életminőség, a telekommunikáció, a más piacok elérése, a munkaerő, az irodabérleti díjak, a szállítmányozás szempontjából.
A felmérés szerint továbbra is Közép-Kelet-Európa a külföldi cégek legfőbb terjeszkedési célpontja, s az idén Moszkva vitte el a pálmát megelőzvén Varsót: ide törekszik az üzletemberek többsége a következő öt évben – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >