Budapest hátrébb lépett az üzleti célpontok listáján
Budapest a tavalyi 26-ról a 30. helyre esett vissza a külföldi cégek terjeszkedési tervei alapján készült, 36 európai várost tartalmazó listán, amelyet a Cushman and Wakefield nemzetközi ingatlantanácsadó állított össze.
Prága megőrizte tavalyi 21. helyét, Varsó pedig egyet visszalépett, a 24. helyre. Pozsony a 32., Bukarest a 35. helyen áll az idén.
A legkedveltebb üzleti célpont Európában továbbra is messze London és Párizs, majd némi lemaradással Frankfurt következik.
Az Európai Városok Monitor kutatás 500 interjún alapszik, amelyek Európa legnagyobb cégeinek expanzióért felelős vezetőivel készültek. A tanulmány e vélemények alapján rangsorolja Európa városait egyebek mellett az életminőség, a telekommunikáció, a más piacok elérése, a munkaerő, az irodabérleti díjak, a szállítmányozás szempontjából.
A felmérés szerint továbbra is Közép-Kelet-Európa a külföldi cégek legfőbb terjeszkedési célpontja, s az idén Moszkva vitte el a pálmát megelőzvén Varsót: ide törekszik az üzletemberek többsége a következő öt évben – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >