Budapest dobogós befektetési helyszín
Budapest bekerült a legjobb 25 város közé a Financial Times fDi Magazine „European Cities and Regions of the Future” felmérésén.
A befektetési helyszíneket vizsgáló felmérésben 2008-hoz képest a magyar főváros 22 helyet javított. Ezzel Kelet-Európa harmadik legvonzóbb befektetési környezetet biztosító nagyvárosa, amely Prágát és Pozsonyt is megelőzte. A listát London vezeti, lekörözve Párizst és Moszkvát.
Az fDi Magazine a Financial Times csoport kéthavonta megjelenő speciális melléklete, amely világszerte mintegy 45 ezer külföldi terjeszkedésben érdekelt befektető és befektetési tanácsadó számára nyújt információkat a befektetési lehetőségekről. A magazin harmadik alkalommal hirdette meg a „European Cities and Regions of the Future” című pályázatát, amelynek célja, hogy kiemelje és rangsorolja a legfontosabb befektetési helyszíneket. A pályázaton több mint ezer európai város és régió vett részt, de számos közép-kelet-európai ország is megmérette magát, így Csehország, Szlovákia és Lengyelország mellett Szlovénia, Románia, Szerbia, Macedónia, Bulgária, illetve Bosznia-Hercegovina is.
Miskolc és Debrecen is előkelő helyet szerzett az fDi Magazine felmérésén, hiszen Kelet-Európában a 4., illetve az 5. legjobb befektetési stratégiával rendelkezik.
Az ITD Hungary pályázatának köszönhetően, Kelet-Európa legjobb FDI-stratégiával rendelkező régiója a magyar észak-alföldi régió. Emellett Magyarország két régiója is felkerült a legversenyképesebb kelet-európai TOP 10-es listára. Közép-Magyarország a 3., míg a közép-dunántúli régió a 10. helyezést érte el – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >