Budapest Borfesztivál Limited
Az idén 29 éves Budapest Borfesztivál szervezői néhány száz ember számára lehetővé tették, hogy biztonságos körülmények között ünnepeljék a hazai borélet legjelentősebb közösségi eseményét, és a vírus okozta speciális helyzetben is kedvenc boraikkal, barátaikkal együtt nyissák az idényt.
Az idei borfesztivál kisebb és visszafogottabb volt, de annál elegánsabb – hangsúlyozta Zilai Zoltán, a Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.
– A rendezvény szervezői és partnerei megtettek mindent, hogy méltó módon kiszolgálják azokat a látogatókat, akik támogató szándékkal vásároltak jegyet az idei rendezvényre. Belépéskor mindenki egy exkluzív kristály kóstolópoharat és egy praktikus pohártartó szütyőt kapott, valamint a következő évre szóló ajándék belépőjegy is eljut majd a látogatókhoz. A VinAgora Nemzetközi Borverseny két ingyenes, érmes borkóstolóval várta a látogatókat, a NaturAqua jóvoltából pedig egy ajándék palack hideg ásványvízzel hűsíthette magát minden résztvevő a nyarat idéző melegben.
A borászok közül sokan személyesen kínálták boraikat, és szívesen válaszoltak a különféle kérdésekre. A SPAR Magyarország standján minden negyedik pohár ajándék volt, érdemes volt, hiszen jó minőségű SPAR Válogatás borok vártak a szomjas ínyencekre. A színpadról – hangulatos háttérzeneként – mindennap kellemes élő zene és a Jazzy Rádió saját válogatása szólt.
– Szép volt, jó volt – összegzett Zilai Zoltán –, de legközelebb szeretnénk ismét egy igazi, nyüzsgő Borfesztiválon találkozni az ország legszebb boraival. 2020 egy kivételes, szokatlan és nehéz év, minden tekintetben, de bízunk abban, hogy jövőre a mostanihoz hasonlóan tökéletes idő mellett ünnepelhetjük együtt a Budapest Borfesztivál 30. születésnapját! //
Kapcsolódó cikkeink
SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el…
Tovább olvasom >Több, mint szórakozás
A fesztiválok régóta messzebb mutatnak egyszerű szórakozási lehetőségnél: közösségi élményt,…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >