Marad a Tesco partnere a Budapest Bank
Újabb három évre szóló együttműködést írt alá a Tesco Magyarország a Budapest Bankkal. A legnagyobb hazai hipermarket kereskedelmi lánc 2011-ben választotta pénzügyi partneréül a bankot, amellyel legutóbb 2013-ban hosszabbította meg az együttműködést. Az elmúlt 6 évben a Budapest Bank által biztosított fogyasztási kölcsönöket és folyószámla-szolgáltatásokat több százezer ügyfél vette igénybe az ország 89 Tesco áruházában.
Az áruházakban kínált termékeket úgy alakították ki, hogy azok kézzelfogható előnnyel járjanak a Tesco vásárlói számára. Így például a Tesco Vásárlókártya és az Instant Kártya szervesen kapcsolódik az áruházlánc „Tesco Clubcard” törzsvásárlói programjához, összekapcsolva a pontgyűjtést és a pénzvisszatérítést kínáló hitelkártyák előnyeit. A hitelkártyákból 2011. májusi bevezetése óta több százezret értékesítettek.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >