Marad a Tesco partnere a Budapest Bank
Újabb három évre szóló együttműködést írt alá a Tesco Magyarország a Budapest Bankkal. A legnagyobb hazai hipermarket kereskedelmi lánc 2011-ben választotta pénzügyi partneréül a bankot, amellyel legutóbb 2013-ban hosszabbította meg az együttműködést. Az elmúlt 6 évben a Budapest Bank által biztosított fogyasztási kölcsönöket és folyószámla-szolgáltatásokat több százezer ügyfél vette igénybe az ország 89 Tesco áruházában.
Az áruházakban kínált termékeket úgy alakították ki, hogy azok kézzelfogható előnnyel járjanak a Tesco vásárlói számára. Így például a Tesco Vásárlókártya és az Instant Kártya szervesen kapcsolódik az áruházlánc „Tesco Clubcard” törzsvásárlói programjához, összekapcsolva a pontgyűjtést és a pénzvisszatérítést kínáló hitelkártyák előnyeit. A hitelkártyákból 2011. májusi bevezetése óta több százezret értékesítettek.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >