Budapest Airport – Close to your heart – promóciós verseny
A Budapest Airport és a HD Group 2014-ben zajlott „I miss you already” elnevezésű közös promóció sikere után (melynek egyedi mechanizmusa hatalmas sikert aratott és számos nemzetközi elismerést, díjat zsebelt be), 2015-ben egy újabb Valentin-napi aktivitásba kezdett, egy új koncepció kidolgozásával. A promóció célja volt a Budapest Airport utasbarát imázsának és a Sky Court-ban található üzletek forgalmának növelése, valamint egy Valentin-napi kedveskedés az utasoknak, a „Máris hiányzol” kampány sikerének megismétlésével.
A 2015. február 9–15. között zajló „Close to your heart” promóció a szerelmes párok szokására épített: lakat elhelyezése a meglátogatott városban. Az élményt összekötötték a vásárlással: 30 euró vásárlás felett ajándék lakatot kaptak az érdeklődők. A Sky Court színpadon felépített installáció egy óriás fémszív – melyre egy zárható lakat került. A promóció megvalósulását állandó dedikált hostesscsapat támogatta. A lakat elhelyezéséről a promóterek fotót készítettek, melyet a pultba épített rendszer elküldött az utas által megadott e-mail címre. A hostessek ezenfelül ajándék szívdesszerttel kedveskedtek a Valentin-nap alkalmából.
A promóció eredményeként 7 nap alatt 3100 utast szólítottak meg, 471 db lakatot adtak át, 331 fotó készült, és a Sky Court üzleteiben 41%-os arányú forgalomnövekedést sikerült elérni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >