Bud Spencer ismét akcióban
A világhírű színész nem egy újabb filmet forgat, hanem eleget tett az Arany Fácán sör felkérésének, és nevét adta egy izgalmas kezdeményezéshez. Sőt, Bud Spencer római otthonában fogadta az Arany Fácán csapatát, innen üzent magyar rajongóinak.
A 85 éves „buldózer” nagyon jó formában van, egyfolytában mosolyog, viccelődik, megállás nélkül dolgozik. Újabb könyvet ír, a kávézás mellett kedvenc elfoglaltsága, hogy dalszövegeket ír, és ezeket megzenésíti. 1991-ben a Time magazin megválasztotta a leghíresebb olasznak, de ő következetesen ragaszkodik ahhoz, hogy ő már bizony nápolyi. Nem véletlen, hogy többnyire nápolyi dialektusban dalol. Egyik saját szerzeménye arról szól, egyszer fenn, egyszer lenn, az életben csak az igazán fontos dolgok számítanak, a többit el kell engedni. Egy olyan gazdag karrier után, mint amilyennel Carlo Pedersoli, azaz Bud Spencer, Piedone büszkélkedhet, követendő tanács.
Magyarország, a magyar rajongók a mai napig nagyon sokat jelentenek a számára. „Világraszóló sikeremhez a magyar rajongóim, barátaim is nagyban hozzájárultak. Nagyon sokat köszönhetek nekik, és ezt nem győzöm hangsúlyozni.” Ezért is fogadta el az Arany Fácán felkérését, és csatlakozott a sörmárka izgalmas kezdeményezéséhez, amely az időtálló értékekről, a példamutatásról, és ezek elismeréséről szól.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >