Buborék nélkül
Bár a buborékos italok népszerűsége az egész világon töretlen, egyre inkább a buborékmentes italok kerülnek előtérbe a Z-generációs fogyasztók körében, akik közül sokan a puffadás és a teltségérzet elkerülésére hivatkozva választanak így. Ennek eredményeként a tengerentúlon markánsan nő a kereslet a szénsavmentes alkoholos termékekre: az úgynevezett flat seltzerekre, csendes koktélokra és más innovatív italokra, amelyek megfelelnek e demográfiai csoport preferenciáinak.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Z-generáció és az ezredfordulósok az olyan termékeket részesítik előnyben, amelyek támogatják az általános wellbeing-érzésüket, és zavartalan fogyasztási élményt nyújtanak. A gyártók sokszor az ezekben a korosztályokban végzett felmérések alapján fejlesztik termékeiket – mutatunk néhányat az idén nyáron megjelentek közül.
Egyre népszerűbbek a vodka-jegestea alapú RTD-k, például a júniusra időzített prémium High Noon Vodka Iced Tea (1), amely valódi vodkából és valódi jeges teából készül, „a kor igényeinek megfelelően” hozzáadott cukor nélkül.
Remek koncepció a vodka-szódák között a fiatal nőknek készülő Mom Wateré (2). Ezek az alumíniumdobozos italok teljesen természetes gyümölcsökkel, vodkával és ásványvízzel készülnek – szénhidrát- és szénsavmentesen. A különböző jól megkomponált ízű termékek ismert női neveket viselnek, például Sandy, a kókuszos mangó, vagy Susan, az epres kiwi.
A kényelmes, újrazárható kartondobozokba kerülő, szénsavmentes BeatBox Blue Razzberry Mavericks Editiont (3) gyártói a pezsgős italok nagyszerű alternatívájaként pozicionálják. A BlueBox sok hasonló kiszerelésű és tartalmú, puncsjellegű, 11% alkoholtartalmú italt forgalmaz, de ezt a „kék málnás” nyári variációt kimondottan a Dallas Mavericks kosárlabdacsapat tiszteletére készítették. //
Kapcsolódó cikkeink
Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál
Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk…
Tovább olvasom >GEN Z Report: Hogyan alakítja a Z-generáció az FMCG-piacot?
Az elmúlt évek során a Z-generáció, azaz az 1995 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >