Buborék nélkül
Bár a buborékos italok népszerűsége az egész világon töretlen, egyre inkább a buborékmentes italok kerülnek előtérbe a Z-generációs fogyasztók körében, akik közül sokan a puffadás és a teltségérzet elkerülésére hivatkozva választanak így. Ennek eredményeként a tengerentúlon markánsan nő a kereslet a szénsavmentes alkoholos termékekre: az úgynevezett flat seltzerekre, csendes koktélokra és más innovatív italokra, amelyek megfelelnek e demográfiai csoport preferenciáinak.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Z-generáció és az ezredfordulósok az olyan termékeket részesítik előnyben, amelyek támogatják az általános wellbeing-érzésüket, és zavartalan fogyasztási élményt nyújtanak. A gyártók sokszor az ezekben a korosztályokban végzett felmérések alapján fejlesztik termékeiket – mutatunk néhányat az idén nyáron megjelentek közül.
Egyre népszerűbbek a vodka-jegestea alapú RTD-k, például a júniusra időzített prémium High Noon Vodka Iced Tea (1), amely valódi vodkából és valódi jeges teából készül, „a kor igényeinek megfelelően” hozzáadott cukor nélkül.
Remek koncepció a vodka-szódák között a fiatal nőknek készülő Mom Wateré (2). Ezek az alumíniumdobozos italok teljesen természetes gyümölcsökkel, vodkával és ásványvízzel készülnek – szénhidrát- és szénsavmentesen. A különböző jól megkomponált ízű termékek ismert női neveket viselnek, például Sandy, a kókuszos mangó, vagy Susan, az epres kiwi.
A kényelmes, újrazárható kartondobozokba kerülő, szénsavmentes BeatBox Blue Razzberry Mavericks Editiont (3) gyártói a pezsgős italok nagyszerű alternatívájaként pozicionálják. A BlueBox sok hasonló kiszerelésű és tartalmú, puncsjellegű, 11% alkoholtartalmú italt forgalmaz, de ezt a „kék málnás” nyári variációt kimondottan a Dallas Mavericks kosárlabdacsapat tiszteletére készítették. //
Kapcsolódó cikkeink
Mindent elhisznek a fiatalok a gépnek
Az EY, a Microsoft és a TeachAI tanulmánya szerint a…
Tovább olvasom >Szalámifronton támad a PICK: edukál és szórakoztat a Z-generációnak szóló kampány
Több mint másfél évszázada a magyar asztalok elmaradhatatlan szereplője a…
Tovább olvasom >A jövőt formáló női vezetők – egyre meghatározóbbak az üzleti világban
A nők szerepe a gazdaságban évről évre erősödik, és ezt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >