Buborék nélkül
Bár a buborékos italok népszerűsége az egész világon töretlen, egyre inkább a buborékmentes italok kerülnek előtérbe a Z-generációs fogyasztók körében, akik közül sokan a puffadás és a teltségérzet elkerülésére hivatkozva választanak így. Ennek eredményeként a tengerentúlon markánsan nő a kereslet a szénsavmentes alkoholos termékekre: az úgynevezett flat seltzerekre, csendes koktélokra és más innovatív italokra, amelyek megfelelnek e demográfiai csoport preferenciáinak.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Z-generáció és az ezredfordulósok az olyan termékeket részesítik előnyben, amelyek támogatják az általános wellbeing-érzésüket, és zavartalan fogyasztási élményt nyújtanak. A gyártók sokszor az ezekben a korosztályokban végzett felmérések alapján fejlesztik termékeiket – mutatunk néhányat az idén nyáron megjelentek közül.
Egyre népszerűbbek a vodka-jegestea alapú RTD-k, például a júniusra időzített prémium High Noon Vodka Iced Tea (1), amely valódi vodkából és valódi jeges teából készül, „a kor igényeinek megfelelően” hozzáadott cukor nélkül.
Remek koncepció a vodka-szódák között a fiatal nőknek készülő Mom Wateré (2). Ezek az alumíniumdobozos italok teljesen természetes gyümölcsökkel, vodkával és ásványvízzel készülnek – szénhidrát- és szénsavmentesen. A különböző jól megkomponált ízű termékek ismert női neveket viselnek, például Sandy, a kókuszos mangó, vagy Susan, az epres kiwi.
A kényelmes, újrazárható kartondobozokba kerülő, szénsavmentes BeatBox Blue Razzberry Mavericks Editiont (3) gyártói a pezsgős italok nagyszerű alternatívájaként pozicionálják. A BlueBox sok hasonló kiszerelésű és tartalmú, puncsjellegű, 11% alkoholtartalmú italt forgalmaz, de ezt a „kék málnás” nyári variációt kimondottan a Dallas Mavericks kosárlabdacsapat tiszteletére készítették. //
Kapcsolódó cikkeink
Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >Szeret boltban vásárolni a Z generáció
Az Adyen fizetéstechnológiai vállalat felmérése szerint a digitális világban felnőtt…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >