Buborék nélkül
Bár a buborékos italok népszerűsége az egész világon töretlen, egyre inkább a buborékmentes italok kerülnek előtérbe a Z-generációs fogyasztók körében, akik közül sokan a puffadás és a teltségérzet elkerülésére hivatkozva választanak így. Ennek eredményeként a tengerentúlon markánsan nő a kereslet a szénsavmentes alkoholos termékekre: az úgynevezett flat seltzerekre, csendes koktélokra és más innovatív italokra, amelyek megfelelnek e demográfiai csoport preferenciáinak.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Z-generáció és az ezredfordulósok az olyan termékeket részesítik előnyben, amelyek támogatják az általános wellbeing-érzésüket, és zavartalan fogyasztási élményt nyújtanak. A gyártók sokszor az ezekben a korosztályokban végzett felmérések alapján fejlesztik termékeiket – mutatunk néhányat az idén nyáron megjelentek közül.
Egyre népszerűbbek a vodka-jegestea alapú RTD-k, például a júniusra időzített prémium High Noon Vodka Iced Tea (1), amely valódi vodkából és valódi jeges teából készül, „a kor igényeinek megfelelően” hozzáadott cukor nélkül.
Remek koncepció a vodka-szódák között a fiatal nőknek készülő Mom Wateré (2). Ezek az alumíniumdobozos italok teljesen természetes gyümölcsökkel, vodkával és ásványvízzel készülnek – szénhidrát- és szénsavmentesen. A különböző jól megkomponált ízű termékek ismert női neveket viselnek, például Sandy, a kókuszos mangó, vagy Susan, az epres kiwi.
A kényelmes, újrazárható kartondobozokba kerülő, szénsavmentes BeatBox Blue Razzberry Mavericks Editiont (3) gyártói a pezsgős italok nagyszerű alternatívájaként pozicionálják. A BlueBox sok hasonló kiszerelésű és tartalmú, puncsjellegű, 11% alkoholtartalmú italt forgalmaz, de ezt a „kék málnás” nyári variációt kimondottan a Dallas Mavericks kosárlabdacsapat tiszteletére készítették. //
Kapcsolódó cikkeink
A STEM érdeklődésű Z-generációs fiatalok határozott elképzelésekkel lépnek be a munka világába egy új kutatás szerint
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok,…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >