Brutális profit esés az LG Display-nél
A világ második számú LCD-képernyő gyártója nyereségének 44 százalékos visszaesésről számolt be a harmadik negyedévben.
A júliustól szeptemberig
tartó időszakban az adózott eredmény 244,1
millió dollárra zuhant. A társaság
közleménye szerint a kedvezőtlen gazdasági
körülmények miatt csökkent a kereslet az
LCD-képernyős termékek iránt.
Elemzők szerint a következő
időszakban sem változik ez a tendencia a síkképernyős
televíziók és a személyi számítógépek
piacán, így az iparág kilátásai
maradnak ezen a szinten. A cég pénzügyi vezetője
befektetőknek elmondta: mindent elkövetnek, hogy elkerüljék
a nagyobb veszteséget, költségcsökkentési
intézkedéseket vezetnek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >