Brutális profit esés az LG Display-nél
A világ második számú LCD-képernyő gyártója nyereségének 44 százalékos visszaesésről számolt be a harmadik negyedévben.
A júliustól szeptemberig
tartó időszakban az adózott eredmény 244,1
millió dollárra zuhant. A társaság
közleménye szerint a kedvezőtlen gazdasági
körülmények miatt csökkent a kereslet az
LCD-képernyős termékek iránt.
Elemzők szerint a következő
időszakban sem változik ez a tendencia a síkképernyős
televíziók és a személyi számítógépek
piacán, így az iparág kilátásai
maradnak ezen a szinten. A cég pénzügyi vezetője
befektetőknek elmondta: mindent elkövetnek, hogy elkerüljék
a nagyobb veszteséget, költségcsökkentési
intézkedéseket vezetnek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >