Bruce Willis után új hősöké a főszerep
Új, izgalmas korszak indul a mai napon a HELL ENERGY életében: a világ megmentője után mostantól hétköznapi hősök lesznek a főszereplők hazánk vezető energiaital márkájának* kampányában. Az új reklámfilmben ugyanis olyan, mindenki számára ismerős élethelyzetekből meríthetünk motivációt, amikor kell egy kis segítség, hogy átlendüljünk a mindennapok holtpontjain.

Bruce mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad
6 hónap tervezés és előkészítés, 100 fős stáb, több mint 100 statiszta, 20 kiemelt szereplő, 3 forgatási nap, 4 történet, 5 hét utómunka. Ez röviden, számokban összefoglalva a HELL ENERGY legújabb reklámfilmje, amit 2023 májusától láthatnak a hazai és külföldi nézők.
A film négy egymástól független szereplő, bárki számára ismerősnek tűnő élethelyzetein keresztül mutatja be, hogy a mindennapos kihívások, feladatok során sokszor nem minden sikerül elsőre. Teljesen természetes, ha az ember lendületet veszt vagy megtorpan, különösen akkor, amikor valamilyen fontos életesemény előtt áll. De ahogy a reklámfilm üzeni, ezekben a helyzetekben sem szabad visszafordulni, hiszen a siker bennünk van, csak hinni kell magunkban!
„A HELL ENERGY energiaitalok kommunikációját az elmúlt öt évben Bruce Willis köré építettük. Ez alatt a fél évtized alatt nemcsak a márka, hanem az energiaital kategória is hatalmas fejlődésen ment keresztül itthon és a nemzetközi szintéren is. A fogyasztási szokásokat megvizsgálva, ezekre az italokra már nem csak funkcionális termékként tekinthetünk, hanem a mindennapok természetes kellékeiként is. Emiatt is érkezett el a pillanat, hogy a kommunikációban új fejezetet nyissunk, habár Bruce mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad. És egy ilyen legendát ki más követhetne, mint a hétköznapok hősei? Nekik nem a világot kell megmenteniük, de a saját életükben szükségük van egy kis extra motivációra a kisebb-nagyobb nehézségek leküzdéséhez”
– mondta el Vecsei Márton, a HELL ENERGY márkavezetője.
A reklámfilm a HELL márka számára kiemelt országok némelyikében (például Magyarországon, Görögországban, Romániában, Bulgáriában) egy hosszabb, 1 perces verzióban is látható lesz, a rövid, 30 másodperces változat több mint 50 országban népszerűsíti majd a HELL ENERGY energiaitalokat.
Az új márkakoncepció kreatív anyagaival televízióban, social média felületeken, óriásplakátokon, citylightokon és az eladáshelyeken lehet majd találkozni a 2023-as év folyamán.
A HELL ENERGY új reklámfilmje:
*A NielsenIQ piackutató 2022-es adatai alapján a teljes hazai kiskereskedelemben – beleértve a dohányboltokat és a benzinkutakat is – értékesített darabszám alapján. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >