Bruce Willis dupláz a HELL-lel és a világ legjobb nőjével forgat
A HELL ENERGY, a világ egyik legismertebb és Magyarország piacvezető energiaital-márkája, folytatja az együttműködést Bruce Willis-szel. A szupersztár újabb két évig lesz a HELL globális reklámkampányának arca. Az együttműködés keretében új reklámfilm is készül, amely a HELL Classic mellett már a cég portfóliójának egyik legújabb termékét, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. Az új reklámszpotban a hollywoodi sztár társa a 6,6 milliárdos nézettségű „Despacito” klipből ismert gyönyörű modell-színésznő, Zuleyka Rivera lesz.
Valódi világsztárral dolgozni igazán nagy dobás még a globális márkák esetében is. A HELL ENERGY immár második alkalommal szerződteti a legendás hollywoodi színészt, Bruce Willist. A prémium minőségű energiaitalokat, valamint tavaly óta jegeskávékat is gyártó hazai vállalat termékei 5 kontinens több mint 50 országában vannak jelen, Indiától Mexikóig. A cég két évvel ezelőtt döntött arról, hogy olyan szupersztárt keres a brand népszerűsítéséhez, aki nemcsak a világ minden részén ismert és népszerű, de kiválóan képviseli azokat az értékeket, amelyeket a HELL is magáénak vall.
„Két évvel ezelőtti választásunk sikerét leginkább a fogyasztóink visszajelzése mutatja, hiszen ők döntenek nap mint nap a kedvenc energiaitaluk mellett. Bruce Willisben ráadásul megvan mindaz, amit a HELL márka is képvisel: erő, dinamizmus és merészség. Az elmúlt időszak közös munkája abban is megerősített minket, hogy a minőség iránti elkötelezettségünk is hasonló, így nem is volt kérdés a folytatás – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs -és marketingigazgatója, majd hozzátette: „Természetesen most is emeltünk a téten, és Bruce mellé még egy világsztárt vontunk be a globális reklámkampányunkba, méghozzá a különleges szépségű Zuleyka Riverát. A 2006-ban Miss Universe-nek megválasztott modell és színésznő hazánkban elsősorban a Despacito videoklipből ismerhető, de azóta számos film kapcsán jegyzi nevét a filmvilág, és sikeres üzletasszony lett.”
A HELL új kampányfilmjét március elején kezdik forgatni New Yorkban. A márka képviselői egyelőre csak annyit árultak el, hogy a filmben a HELL energiaitala mellett a HELL ENERGY COFFEE is megjelenik.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >