Bruce Willis a HELL ENERGY reklámarca
Mindenki számára egyértelmű kiről beszélünk, ha azt mondjuk, Bruce Willis! Minden idők egyik legnagyobb akciófilm sztárja a piacvezető magyar energiaital márkához adta arcát: Amerika egyik leghíresebb csillaga szerződést kötött a HELL-lel, így a neve mostantól összefonódik a márkával. A Bruce Willis-szel készült reklámfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a HELL ENERGY; a márka történetének egyik legnagyobb lépéseként, a magyar brandek közül elsőként, egy „A” kategóriás, hollywoodi sztárral, Bruce Willis-szel kötött reklámszerződést. A megállapodás nem csak a HELL életében számít egyedülállónak, hanem hazai szinten is, hiszen más magyar cég még nem dolgozott együtt egy jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi sztárral.
„A HELL ENERGY márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willis-re esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.” – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója. „A világsztárra épülő kampány egyszerre indul a HELL közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával.” – tette hozzá a marketingigazgató.
A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy bulizás. Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra. A Bruce Willis-szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot.
A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó, a HELL ENERGY jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében. Világszínvonalú üzemeivel, hihetetlen gyártókapacitásával és mérföldkőnek számító innovációival alig 10 év alatt valósította meg sikertörténetét: mára a világ egyik legnagyobb energiaital márkájaként tartják számon.
A HELL hollywoodi sztárral készült reklámfilmje az alábbi linkre kattintva érhető el:
http://www.hellenergy.com/bw_tvc
Kapcsolódó cikkeink
Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >