Bronz Pengét nyert a Borsodi Falat
A hazai reklámszakma egyik legrangosabb versenyén kapott elismerést a Borsodi Falat bevezető kampánya. Bronz Pengével jutalmazta a szakmai zsűri a „Filmes megoldások” kategóriában a 0,25 literes kiszerelésű Borsodi Falat bevezetésére készült filmsorozatot. „Nagyon büszkék vagyunk erre az elismerésre, hiszen visszaigazolja, hogy a fogyasztói igénynek megfelelő termékhez egy egyszerű és jó kommunikációs ötletre van szükség, és meghozza a várt eredményt.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
Az öt epizódból álló filmsorozat olyan helyzeteket mutat be, amikor férfiak egy fél mondatból is egyértelműen megértik egymás, semmit nem kell megmagyarázniuk. A Borsodi Falat létjogosultsága is ennyire egyértelmű, hiszen minden kortya frissen, megfelelő hőmérsékletűen elfogyasztható.
A Borsodi Sörcsalád az idén több olyan csomagolás-innovációval mutatkozott be a fogyasztóknak, amelyek a fogyasztási alkalmakhoz még jobban igazodnak, kényelmesebbek és praktikusabbak. Ezek között jelent meg a 0,25 literes palackos Borsodi Falat, amely azoknak kedvez, akik mindig frissen szeretik kortyolni sörüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >