Bronz Pengét nyert a Borsodi Falat
A hazai reklámszakma egyik legrangosabb versenyén kapott elismerést a Borsodi Falat bevezető kampánya. Bronz Pengével jutalmazta a szakmai zsűri a „Filmes megoldások” kategóriában a 0,25 literes kiszerelésű Borsodi Falat bevezetésére készült filmsorozatot. „Nagyon büszkék vagyunk erre az elismerésre, hiszen visszaigazolja, hogy a fogyasztói igénynek megfelelő termékhez egy egyszerű és jó kommunikációs ötletre van szükség, és meghozza a várt eredményt.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
Az öt epizódból álló filmsorozat olyan helyzeteket mutat be, amikor férfiak egy fél mondatból is egyértelműen megértik egymás, semmit nem kell megmagyarázniuk. A Borsodi Falat létjogosultsága is ennyire egyértelmű, hiszen minden kortya frissen, megfelelő hőmérsékletűen elfogyasztható.
A Borsodi Sörcsalád az idén több olyan csomagolás-innovációval mutatkozott be a fogyasztóknak, amelyek a fogyasztási alkalmakhoz még jobban igazodnak, kényelmesebbek és praktikusabbak. Ezek között jelent meg a 0,25 literes palackos Borsodi Falat, amely azoknak kedvez, akik mindig frissen szeretik kortyolni sörüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >