Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken: a holland sörgyártó kisebbségi részesedést vásárolt a brit növényi alapú energiaital-márkában, a Tenzingben.
A felek a tranzakció pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra, de az ügylet célja egyértelmű: a Heineken pozíciót kíván kiépíteni a gyorsan növekvő energiaital-piacon – írja a Just Drinks.
A Tenzinget 2016-ban alapította Huib Van Bockel, a Red Bull korábbi marketingvezetője, aki a vállalatot természetes összetevőkre, fenntarthatóságra és közösségépítésre alapozta. Van Bockel elmondása szerint több nemzetközi érdeklődő közül választották a Heinekent partnerként azért, mert osztoznak a márka alapértékeiben: hisznek a kézművességben, a természetes alapanyagokban és a merész ötletekben. Az alapító közölte, hogy a Tenzing függetlenül működik tovább változatlan csapattal, csak egy tapasztaltabb partner támogatásával.
A Tenzing termékei jelenleg az Egyesült Királyságban, Hollandiában, Svájcban és Ausztráliában kaphatók. A márka neve – az energiaitalok természetes eredetét és célját szimbolizálva – egyébként Tenzing Norgayra, a legendás serpára utal, aki Edmund Hillaryvel együtt elsőként mászta meg a Mount Everestet.
A Heineken az elmúlt években fokozatosan bővítette portfólióját alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú italokkal, valamint RTD-termékekkel. A cég korábban kisebbségi részesedést vásárolt a holland Stëlz és a brit Served márkában is. (Utóbbit Ellie Goulding énekesnő társalapítóként jegyzi.)
Kapcsolódó cikkeink
Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Agrárminisztérium: célzott támogatás segíti a díszkertész kisvállalkozókat
Több szempontból kiemelten fontosak a zöldterület-kezeléssel foglalkozó vállalkozások, valamint a…
Tovább olvasom >Az OKSZ értékelése az élelmiszer inflációról
„Az élelmiszerek vártnál nagyobb (éttermi árak nélkül is 4,6 százalékos)…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A vártnál rosszabbul alakult az infláció
Bár a piac arra számított, hogy júliusban a 4 százalék…
Tovább olvasom >