Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken: a holland sörgyártó kisebbségi részesedést vásárolt a brit növényi alapú energiaital-márkában, a Tenzingben.
A felek a tranzakció pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra, de az ügylet célja egyértelmű: a Heineken pozíciót kíván kiépíteni a gyorsan növekvő energiaital-piacon – írja a Just Drinks.
A Tenzinget 2016-ban alapította Huib Van Bockel, a Red Bull korábbi marketingvezetője, aki a vállalatot természetes összetevőkre, fenntarthatóságra és közösségépítésre alapozta. Van Bockel elmondása szerint több nemzetközi érdeklődő közül választották a Heinekent partnerként azért, mert osztoznak a márka alapértékeiben: hisznek a kézművességben, a természetes alapanyagokban és a merész ötletekben. Az alapító közölte, hogy a Tenzing függetlenül működik tovább változatlan csapattal, csak egy tapasztaltabb partner támogatásával.
A Tenzing termékei jelenleg az Egyesült Királyságban, Hollandiában, Svájcban és Ausztráliában kaphatók. A márka neve – az energiaitalok természetes eredetét és célját szimbolizálva – egyébként Tenzing Norgayra, a legendás serpára utal, aki Edmund Hillaryvel együtt elsőként mászta meg a Mount Everestet.
A Heineken az elmúlt években fokozatosan bővítette portfólióját alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú italokkal, valamint RTD-termékekkel. A cég korábban kisebbségi részesedést vásárolt a holland Stëlz és a brit Served márkában is. (Utóbbit Ellie Goulding énekesnő társalapítóként jegyzi.)
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >