Sörgyártóként egy zöldebb világért
A termelődő hulladék 98 százalékát újrahasznosította, energiaszükségletének 22 százalékát megújuló forrásból biztosította, fajlagos vízfelhasználását 2008 óta 13,8 százalékkal csökkentette a HEINEKEN Hungária Zrt. Ez csak néhány eredmény, amely a társaság 2010-ben indított „Csapoljunk jobb világot!” 10 éves fenntarthatósági programjának köszönhető. A további eredményeket tartalmazó idei fenntarthatósági jelentését a HEINEKEN rendhagyó módon palackpostába rejtve hozta nyilvánosságra.
A helyi közösségek támogatása, a vízbázisok védelme, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, a fenntartható beszerzés, a munkahelyi egészség és biztonság, valamint a felelős alkoholfogyasztás. Ezek a fő területei a HEINEKEN Hungária Zrt. fenntarthatósági stratégiájának.
– A palackposta a remény, az empátia, az emberiesség szimbóluma. Földünknek és társadalmunknak szüksége van az összefogásra, hogy bolygónkat megőrizzük a jövő generációi számára. A HEINEKEN-nél hiszünk abban, hogy egyénként és vállalatként is fenntartható módon kell élnünk – közölte José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >