Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110 millió dollárt) fordít a Sao Paulo állambeli Modi das Cruzes-i gyárának bővítésére, ahol két új üdítőital gyártósort épít.
Az üzem a vállalat stratégiai szempontból legfontosabb létesítménye Brazíliában, így a beruházás nemcsak munkahelyeket teremt, de a legmodernebb technológiák integrálását is lehetővé teszi.
Az építkezés várhatóan október és december között fejeződik be, a két új gyártósor pedig januárban kezdi meg működését. A cég közleménye szerint a bővítés alátámasztja a vállalat hatékonyság, az innováció és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét.
Mario Cesa Schafaschek, a Coca-Cola FEMSA ellátásilánc-igazgatója hangsúlyozta: a Mogi-i üzem stratégiai szerepet játszik nem csak a vállalat, de a Coca-Cola brazíliai rendszerében is. Az új gyártósorok képviselte technológiai színvonal nagyobb erőforrás-hatékonyságot biztosít és hozzájárul a régió fenntartható fejlődéséhez.
Mara Bertaiolli, Mogi das Cruzes polgármestere szerint a beruházás fellendíti a helyi ipart, munkahelyeket teremt és bevételt generál a városnak, ráadásul egy hosszú távú partnerséget alapoz meg.
A Coca-Cola FEMSA 2024-es éves jelentésében kilenc új gyártósor telepítését tervezi: négyet Brazíliában, egyet Mexikóban, kettőt Guatemalában és egyet Costa Ricán. A vállalat jelenleg 11 gyárat és 49 disztribúciós központot működtet Brazíliában.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >