Brazil hangulatban a spirit és sör piac
Döntőre készül a Ballantine’s Brasil, fesztiválokra tolja be a biciklit a Havana Club, és klubokba, szórakozóhelyekre gurul be az idén újra aktivált Miller – a HTX Advertising & Event szezonális megbízásokat teljesít a Pernod Ricard és a Dreher Sörgyárak részére.
„A nyár egyébként is a bulik és fesztiválok ideje, 2014-ben azonban a foci-vb és ennek nyomán a brazil életérzés is fémjelzi a szezont. Az alkoholos italok piacán különösen jól látszik ez a trend” – emelte ki Soproni István, a HTX Advertising & Event rendezvényigazgatója.
A brazil lime szárított héján érlelt Ballantine’s Brasil idén debütált, és bár karrierje korántsem csak a futball világbajnokság idejére szól, de a vb-döntő mégis kiemelt alkalom a Pernod Ricard – long drinkek alapjául is kiválóan alkalmazható – whiskyjének promóciózására. A megszokott, szórakozóhelyi aktivitások mellett Samba Di Budapest néven, július 13-án a Gozsdu udvar közönsége előtt vonulnak fel a brandingelt triciklivel „közlekedő” fejdíszes hoszteszek, a brazil táncosok és dobosok, hogy bíztassák a szurkolókat.
Szintén a kevert italok irányában promóciózik nyári fesztiválokon a Havana Club rum is, amely különleges, koktélkeverő akciót szervez. „A dél-amerikai hangulatot egy koktélpulttá alakított, napernyős, egyedi designos biciklivel hozzuk. Ezen a karibi életérzést tükröző hoszteszek segítségével a fesztiválozók maguk is megtanulhatják a koktélkeverés fortélyait” – mondta a HTX Advertising & Event rendezvényigazgatója.
A Magyarországon a Dreher Sörgyárak égisze alá tartozó Miller sör dekoratív hoszteszei viszont felmatricázott Minivel gurulnak a szórakozóhelyekre, ahol látványos installáció hívja fel a figyelmet a márka aktivitására. Az It’s Miller Time promóció során a háttérfal előtt elhelyezett világító jeges vödrökben lehűtött sörök várják azt az első száz vendéget, akik helyesen meg tudják válaszolni a beugró kérdést. A márkát az idei évben újra aktiválta a vállalat és az eladáshelyi akciókon kívül tv-kampánnyal és erős online megjelenéssel is támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >