Bravo – „Buli a négyzeten!” nyári promóció
A Rauch Hungária Kft. minden évben nagy hangsúlyt fektet a promóciókra. Idén nyáron a Bravo márkára egy nagyszabású nyereményjátékot szervez elsősorban a 15-24 évesek részére.
A játék a palackon található kódok beküldésére épül. Az ajándékok hetente, havonta kerülnek kisorsolásra, valamint a játék végén kisorsolásra kerül a fődíj, egy londoni bulihétvége 4 fő részére, 500 000Ft költőpénzzel! A sorsolt ajándékok mellett számos izgalmas azonnali ajándékok is várják a játékban résztvevőket. A játék érdekessége a címkén található QR kód, vagy más néven mobilkód. A Rauch Hungária Kft. elsők között használja napjaink egyik leginnovatívabb eszközét promóciós célokra. A kód megfejtői azonnali ajándékokat kapnak. További információ: www.bravobuli.com.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >