Brau Beviale 2012: Hagyomány, innováció, természetesség
A Brau Beviale 2012-ben a világ legfontosabb beruházási javak vására az italgazdaság számára. November 13-tól 15-ig (újdonság: keddtől csütörtökig!) 1 350-nél több (2011: 44%-a külföldi) kiállító mutatja be a Nürnbergi Vásárközpontban jó minőségű ital-alapanyagokat, innovatív technológiákat, hatékony logisztikai megoldásokat és sziporkázó marketing-ötleteket felvonultató, átfogó kínálatát. 2011-ben is hihetetlen arányban voltak elégedettek ezzel a kínálattal, ami a sörfőzőkből és malátagyárakból, az alkoholmentes italokat gyártó üzemekből érkezett szakembereknek, a tejgazdaságok szakembereinek, a borosgazdáknak, valamint a sör- és italgazdaság beszállítóinak 98%-át jelenti. A professzionális termékbemutatóból és intenzív párbeszédből álló közkedvelt vásárcsomag legalább 31 500 látogatót vár (2011: 36%-a külföldi) az európai italgazdaság műszaki és kereskedelmi menedzsmentjétől.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >