Brau Beviale 2010: Újra iparági ünnep Nürnbergben
2010. november 10-12. között Nürnbergben kerül megrendezésre a Brau Beviale, mely az európai italipar szakemberei, műszaki és kereskedelmi vezetői számára a az év legfontosabb kereskedelmi vására.
A világméretű vásáron 1400 kiállító mutatja be széleskörű ajánlatát. Több mint 40 országból érkező cég képviselteti magát, mindenekelőtt Németországból, Olaszországból, Nagy-Britanniából, Ausztriából, Hollandiából, Svájcból és Franciaországból. A változatos termékek professzionális bemutatását és a személyes találkozásokat lehetővé tévő vásár megnyitását 34 ezer befektető szellemű látogató várja.
Az ajánlatok középpontjában állnak az italok előállításához, palackozásához és csomagolásához szükséges gépek és berendezések, az üzemi és laboratóriumi műszaki felszerelések, valamint az energiatechnikai berendezések. A felsoroltak mellett az italok előállításához szükséges nyersanyagok is a Brau Beviale egyik fontos szegmensét képezik. A kiállítók közt megtalálhatók a komlót forgalmazó kereskedőcégek, valamint az alkoholmentes italok előállításához szükséges nyersanyagokat és esszenciákat gyártó cégek. A kiállításon új marketing- és logisztikai mwgoldások is láthatók.
A kereskedelmi vásár megkezdése előtt kerül megrendezésrea vállalkozókat érintő PETnology Europe Szakmai Konferencia, ahol a PET-palackgyártás értékteremtő megoldásai kerülnek előtérbe.
A vásár eseményei közt figyelmet érdemlő az „Energia & Víz“ témával foglalkozó pavilon. Nemzetközi figyelmet érdemel a European Beer Star Awards díj immár hetedik alkalommal történő kiosztása. A Privaten Brauereien Bayern (Bajorországi Magántulajdonú Sörfőzdék) – mely a vásár fő támogatója – valamint a német és európai szakmaközi szervezetek közös szervezési akcióinak köszönhetően a csillag minden évben fényesebb. Miközben 2004-ben a szakemberekből álló zsűri 271 sörfajtából választotta ki a kedvenc sört, 2009-ben a legnagyobb sörkóstolási eseményre került sor, mivel 30 ország 836 sörfajtája közül kellett kiválasztani a kedvencet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >