Integrálódott a Brandbank a Nielsenbe
Teljes körűen beolvadt a Brandbank a Nielsenbe, aminek nyomán a partnerek már integrált módon tudják igénybe venni a Brandbank és a Nielsen szolgáltatásait – nyilatkozta Járai Richárd, a Brandbank national account menedzsere. A Brandbank know-how-ja, szakemberei és fotóstúdiója tovább működik, de már a Nielsennél. Az integráció számos előnyt jelent a partnereknek, többek között azt, hogy a Nielsen polctervező és választékoptimalizáló szoftverét használók a Spacemanbe közvetlenül betölthetik a Brandbankban tárolt termék-fotókat és adatokat egy újonnan bevezetett szolgáltatás keretében.
Járai Richárd tájékoztatása szerint ma már 800 szállító 50 ezer termékadatát és -fotóját tartalmazza a Brandbank termékkönyvtára, amelyet csaknem 50 kereskedő partner használ itthon. A gyártók és szállítók között az egy-két termékes kistermelők ugyanúgy megtalálhatók, mint a legnagyobb multinacionális cégek, míg a kereskedők között a nagy hálózatok mellett sok webshop is igénybe veszi már a szolgáltatást. Legutóbb a dm és a Praktiker csatlakozott a rendszerhez, utóbbi a DYI kategória első kereskedője a Brandbank partnerei között. Mivel a szolgáltatás beszállítói finanszírozású, a digitalizált termékképek és -adatok használata a kereskedők számára ingyenes, ők csak egyes kiegészítő szolgálatatásokért fizetnek díjat.
Járai Richárd
national account manager
Brandbank
Magyar Termék-védjegyes termékfotók a Brandbankban
2017-től a Magyar Termék védjegyhasználóinak termékei egységesen logózott képekkel kerülhetnek be a kereskedelmi láncok akciós újságjaiba. Ezt a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a Brandbank együttműködése teszi lehetővé. Az együttműködésük keretében közösen meghatározták azt a termékkört, amely rendszeresen megjelenik az üzletláncok akciós újságjaiban, webshopokban, és már szerepel a Brandbank termékkönyvtárban is. Ennek eredményeként elkészült a jellemzően hirdetett, 1000 termék fotójából álló védjegyes adatbázis. A felhasználók így ezentúl már egységesen és megbízható módon a védjegyes képeket tudják használni a promóciójukban, felhívva ezzel a figyelmet a hazai termékekre.
Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője fontos előrelépésnek tartja, hogy az együttműködés nyomán egységes vizuális megjelenést kapnak a védjegyes áruk. Eddig folyamatosan gondot jelentett, hogy a védjegyeket az arra jogosult termékek mellett kiemeljék. A fejlesztés megoldja ezt a problémát, mert a Brandbank-felhasználók egy kattintással ki tudják választani a logós termékfotókat. A brandbankos képek használatával az eddigieknél hangsúlyosabb és egyértelműbb lesz a vásárlók számára, hogy melyek a Magyar Termék-védjegyes áruk.
Benedek Eszter
ügyvezető
MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.-vel kötött együttműködés a Brandbank számára is fontos, mert a védjegyes fotók előállításával még magasabb szinten tudják kiszolgálni kereskedő partnereiket, hiszen azoknak nem kell a fotókat utólag ellátni Magyar Termék logókkal, amikor a szórólapjaikban, akciós újságjaikban jelezni kívánják vásárlóiknak, mely termékek védjegyesek – mondta Járai Richárd a Brandbank szolgáltatást nyújtó Nielsen Piackutató Kft. munkatársa. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >