Brandbank adatokból készül az országos Coop újság is
A Coop Hungary mint a hazai élelmiszer-kereskedelmi piac egyik meghatározó szereplője több régióból és tagvállalatból áll, amely összetett feladatot jelent a fogyasztókkal folyatott egységes kommunikációban. A vállalat ez év őszétől a Brandbank adatbankját használja országos és regionális katalógusainak, online és offline felületeinek adattartalmának előállítására, mely nemcsak minőségi technológiai előrelépést a fogyasztók felé, de jelentős idő és költség megtakarítást is jelent a cég számára.
Az együttműködés alapja, hogy a Brandbank feldolgozza az adott akciós katalógushoz tartozó választéklistát és elérhetővé teszi az abban található termékek adatait a Coop számára. A Brandbank tevékenységének lényege ugyanis, hogy megalkotja a fizikai, valós termékek virtuális termékinformációit. Az internetes vásárló nem veheti kézbe a terméket, de a Brandbank segítségével a lehető legjobban megismerheti – hiszen a termékinformációk azonnal elérhetővé válnak számára! Amennyiben egy termék még nincs benne a Brandbank termékkönyvtárban, bekéri a termékmintát a szerződött beszállítótól, majd professzionális módon előállítja arról a fotót és a termékadatokat. A nem szerződött partnereket esetén pedig megkeresi és ismerteti számára a szolgáltatást.
A gyártó/forgalmazónak sem mindegy, hogy milyen kép jelenik meg a termékéről az akciós újságban, hiszen ezen katalógusok célja a a vásárlók döntésének befolyásolása. Emellett az, hogy ma már a hazai FMCG szektor legnagyobb része – havonta több mint 9000 termékképet töltenek le a Brandbank partnerek – aktívan használja online és offline célokra is a Brandbank termék adatbázisát, jelzi, hogy számos beszállító felismerte, hogy nem kell kereskedő partnereiket egyesével kiszolgálni a különféle fotókkal, elég a termékeket elhelyezni a Brandbanknél és a termékminták beküldésével biztosítani azt, hogy ott mindig naprakész információ és kép álljon a kereskedők rendelkezésére.
A hazai online kereskedelem fejlődésével párhuzamosan egyre hasznosabb a biztos online jelenlét a kereskedelem szereplőinek is. Egyrészt az, hogy a fotók egy helyről könnyen és gyorsan tölthetők le jelentős idő és költség megtakarítást jelent, de emellett a fotók nem csak kíváló minőségűek és megfelelő felbontásúak, de konzisztensek is, azaz sokkal egységesebben, szebben fog kinézni az így előállított reklámújság vagy webshop vásárlói felület.
A Coop Hungary Zrt számára elsősorban nagyobb hatékonyságot jelent a kooperáció. „Eddigi folyamatunk az volt, hogy a fotókat a beszállítóktól közvetlenül kértük be, ami egyrészt egy aprólékos, erőforrás és időigényes feladatot rótt ránk, másrészt az általuk biztosított fotók minősége sokszor nem felelt meg azon elvárásoknak, amit a Coop csoport támasztott. A Brandbank sztenderdjei számunkra garanciák arra, hogy a fotók megfelelő minőségben és határidőre a rendelkezésünkre álljanak.” –osztotta meg a együttműködés előnyeit Malich Kornél, a Coop Hungary üzletfejlesztési Igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Dr. Szvetelszky Zsuzsanna: „A középvezetők megnyerésével pozitívan lehet befolyásolni a vállalati informális kommunikációt” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Nincs közösség pletyka nélkül, és a pletyka egy szervezeten belül…
Tovább olvasom >Biztos üzletfejlesztésekkel a jövő szolgálatában
Az elmúlt évben is jelentős mértékben határozta meg a folyamatosan változó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >