Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a McLaren Formula 1 csapatával kötött többéves partnerség részeként, a MediaMarkt támogatásával országos szimulátorbajnokságot indít Magyarországon. A „Mastercard x McLaren Formula 1 Team Boxutcaélmény és Szimulátorkihívás” néven futó eseménysorozat a Hungaroringen megrendezett Magyar Nagydíj felvezető kampánya, amelyen bárki testközelből élheti át, milyen érzés egy McLaren F1-autót vezetni.
A bajnokság nyílt előselejtezői július 19. és 25. között zajlanak az Akvárium Klubban, ahol két külön kategóriában indulhatnak a versenyzők: hobbi (alkalmi) játékosok és profi szimulátorosok. Mindkét ligában az 50-50 legjobb játékos jut tovább a július 27-i elődöntőre. Innen kategóriánként 3-3 versenyző kerül be a döntőbe, ahol hivatalos McLaren F1 ajándékokért és exkluzív élményekért versenyeznek. A játékban való részvételhez regisztráció szükséges a https://szimulatorkihivas.hu/ oldalon vagy a helyszínen.
Az Akvárium Klub ez alkalomból teljesen átalakul: hivatalos McLaren F1 autóreplika (showcar), reflex- és reakciójátékok – például a profi pilóták által használt Batak reflexfal vagy a kerékcsere-kihívás – várják az érdeklődőket. A látogatók nem csupán nézői, hanem aktív szereplői is lehetnek az élménynek.
Az eseményhez népszerű influenszerek is csatlakoznak, akik különböző szerepekben támogatják a programot: műsorvezetőként vagy szakértő vendégként segítik a versenyzőket, és saját csatornáikon is betekintést nyújtanak a kulisszák mögé. A kampányban részt vesz: Nessaj, Unfield, Nagy Dani, Szujó Zoltán, Vályi István, Szeleczky Tamás és Turóczi Árpád.
„A Mastercardnál hiszünk abban, hogy a technológia akkor igazán értékes, ha élményt is teremt. A McLaren Formula 1 Team-mel közös kampányunk pontosan ezt teszi: egy olyan világot hozunk közelebb az emberekhez, amit eddig leginkább csak távolról lehetett követni. Most lehetőség van arra, hogy a rajongók valódi szereplőként kapcsolódjanak a versenyzés élményéhez – ez teszi igazán különlegessé ezt az együttműködést””
– mondta Dolezsai Gergely, a Mastercard magyarországi marketingvezetője.
A kampányhoz kapcsolódóan a Mastercard nagyszabású kültéri reklámkampányt is indít Budapesten, valamint a Hungaroringhez vezető főbb útvonalakon, így a város látványban is felkészül a versenyhétvégére.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >