Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 25. 11:36

A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a McLaren Formula 1 csapatával kötött többéves partnerség részeként, a MediaMarkt támogatásával országos szimulátorbajnokságot indít Magyarországon. A „Mastercard x McLaren Formula 1 Team Boxutcaélmény és Szimulátorkihívás” néven futó eseménysorozat a Hungaroringen megrendezett Magyar Nagydíj felvezető kampánya, amelyen bárki testközelből élheti át, milyen érzés egy McLaren F1-autót vezetni.

A bajnokság nyílt előselejtezői július 19. és 25. között zajlanak az Akvárium Klubban, ahol két külön kategóriában indulhatnak a versenyzők: hobbi (alkalmi) játékosok és profi szimulátorosok. Mindkét ligában az 50-50 legjobb játékos jut tovább a július 27-i elődöntőre. Innen kategóriánként 3-3 versenyző kerül be a döntőbe, ahol hivatalos McLaren F1 ajándékokért és exkluzív élményekért versenyeznek. A játékban való részvételhez regisztráció szükséges a  https://szimulatorkihivas.hu/ oldalon vagy a helyszínen.

Az Akvárium Klub ez alkalomból teljesen átalakul: hivatalos McLaren F1 autóreplika (showcar), reflex- és reakciójátékok – például a profi pilóták által használt Batak reflexfal vagy a kerékcsere-kihívás – várják az érdeklődőket. A látogatók nem csupán nézői, hanem aktív szereplői is lehetnek az élménynek.

Az eseményhez népszerű influenszerek is csatlakoznak, akik különböző szerepekben támogatják a programot: műsorvezetőként vagy szakértő vendégként segítik a versenyzőket, és saját csatornáikon is betekintést nyújtanak a kulisszák mögé. A kampányban részt vesz: Nessaj, Unfield, Nagy Dani, Szujó Zoltán, Vályi István, Szeleczky Tamás és Turóczi Árpád.

„A Mastercardnál hiszünk abban, hogy a technológia akkor igazán értékes, ha élményt is teremt. A McLaren Formula 1 Team-mel közös kampányunk pontosan ezt teszi: egy olyan világot hozunk közelebb az emberekhez, amit eddig leginkább csak távolról lehetett követni. Most lehetőség van arra, hogy a rajongók valódi szereplőként kapcsolódjanak a versenyzés élményéhez – ez teszi igazán különlegessé ezt az együttműködést””

– mondta Dolezsai Gergely, a Mastercard magyarországi marketingvezetője.

A kampányhoz kapcsolódóan a Mastercard nagyszabású kültéri reklámkampányt is indít Budapesten, valamint a Hungaroringhez vezető főbb útvonalakon, így a város látványban is felkészül a versenyhétvégére.

Kapcsolódó cikkeink