Bővült a Theodora portfóliója
A Theodora Kereki szénsavmentes termékcsalád új, rózsaszín csomagolású tagja selymes ízével a fogyasztói szokásokra reagál, Magyarországon ugyanis a fogyasztók többnyire a lágy ízű ásványvizeket részesítik előnyben. Az újdonság 0,5 és 1,5 literes kiszerelésben kapható a legtöbb nagyobb áruházláncban. A vendéglátóhelyeken elérhető, 0,33 és 0,75 literes üveges kiszereléssel pedig idén nyártól az új termék mellett a teljes Theodora termékcsalád esetében megújult, letisztult, modern formában találkozhatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többszörösen díjazták a WING által fejlesztett Liget Centert a XXVII. Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


