Bővült a Theodora portfóliója
A Theodora Kereki szénsavmentes termékcsalád új, rózsaszín csomagolású tagja selymes ízével a fogyasztói szokásokra reagál, Magyarországon ugyanis a fogyasztók többnyire a lágy ízű ásványvizeket részesítik előnyben. Az újdonság 0,5 és 1,5 literes kiszerelésben kapható a legtöbb nagyobb áruházláncban. A vendéglátóhelyeken elérhető, 0,33 és 0,75 literes üveges kiszereléssel pedig idén nyártól az új termék mellett a teljes Theodora termékcsalád esetében megújult, letisztult, modern formában találkozhatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >