Bővülő kiskereskedelmi beszerzési szövetségek
A lengyel Eurocash Group Równi w Biznesie (Egyenlők az Üzletben) néven beszerzési társulást hozott létre, amelyhez 15 500 franchise-üzlet és partner tartozik.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A kezdeményezés célja megerősíteni a helyi boltok tárgyalási pozícióját az egyre kiélezettebb árverseny és a diszkontláncok növekvő dominanciája közepette. Az Eurocash a szupermarketek, diszkontok és helyi boltok kínálata közötti különbségeket elemezve igyekszik javítani partnerei kereskedelmi feltételeit.
Nemzetközi szinten új taggal – a dél-koreai Lotte Csoporttal – bővült az European Marketing Distribution (EMD) csoport. A közel 50 milliárd eurós forgalmú dél-koreai Lotte az ázsiai piac egyik legnagyobb szereplője, mely a 7-Eleven lánchoz is kapcsolódik. Az EMD-vel való együttműködése révén a szövetség európai tagjainak lehetősége nyílik ázsiai koncepciók bevezetésére.
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >