Bővülő kiskereskedelmi beszerzési szövetségek
A lengyel Eurocash Group Równi w Biznesie (Egyenlők az Üzletben) néven beszerzési társulást hozott létre, amelyhez 15 500 franchise-üzlet és partner tartozik.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A kezdeményezés célja megerősíteni a helyi boltok tárgyalási pozícióját az egyre kiélezettebb árverseny és a diszkontláncok növekvő dominanciája közepette. Az Eurocash a szupermarketek, diszkontok és helyi boltok kínálata közötti különbségeket elemezve igyekszik javítani partnerei kereskedelmi feltételeit.
Nemzetközi szinten új taggal – a dél-koreai Lotte Csoporttal – bővült az European Marketing Distribution (EMD) csoport. A közel 50 milliárd eurós forgalmú dél-koreai Lotte az ázsiai piac egyik legnagyobb szereplője, mely a 7-Eleven lánchoz is kapcsolódik. Az EMD-vel való együttműködése révén a szövetség európai tagjainak lehetősége nyílik ázsiai koncepciók bevezetésére.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >