Bővülő kiskereskedelmi beszerzési szövetségek
A lengyel Eurocash Group Równi w Biznesie (Egyenlők az Üzletben) néven beszerzési társulást hozott létre, amelyhez 15 500 franchise-üzlet és partner tartozik.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A kezdeményezés célja megerősíteni a helyi boltok tárgyalási pozícióját az egyre kiélezettebb árverseny és a diszkontláncok növekvő dominanciája közepette. Az Eurocash a szupermarketek, diszkontok és helyi boltok kínálata közötti különbségeket elemezve igyekszik javítani partnerei kereskedelmi feltételeit.
Nemzetközi szinten új taggal – a dél-koreai Lotte Csoporttal – bővült az European Marketing Distribution (EMD) csoport. A közel 50 milliárd eurós forgalmú dél-koreai Lotte az ázsiai piac egyik legnagyobb szereplője, mely a 7-Eleven lánchoz is kapcsolódik. Az EMD-vel való együttműködése révén a szövetség európai tagjainak lehetősége nyílik ázsiai koncepciók bevezetésére.
Kapcsolódó cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >