Bővülő kiskereskedelmi beszerzési szövetségek
A lengyel Eurocash Group Równi w Biznesie (Egyenlők az Üzletben) néven beszerzési társulást hozott létre, amelyhez 15 500 franchise-üzlet és partner tartozik.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A kezdeményezés célja megerősíteni a helyi boltok tárgyalási pozícióját az egyre kiélezettebb árverseny és a diszkontláncok növekvő dominanciája közepette. Az Eurocash a szupermarketek, diszkontok és helyi boltok kínálata közötti különbségeket elemezve igyekszik javítani partnerei kereskedelmi feltételeit.
Nemzetközi szinten új taggal – a dél-koreai Lotte Csoporttal – bővült az European Marketing Distribution (EMD) csoport. A közel 50 milliárd eurós forgalmú dél-koreai Lotte az ázsiai piac egyik legnagyobb szereplője, mely a 7-Eleven lánchoz is kapcsolódik. Az EMD-vel való együttműködése révén a szövetség európai tagjainak lehetősége nyílik ázsiai koncepciók bevezetésére.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >