Bővül a The Body Shop kínálata
Júniustól élelmiszer minőségű rúzsokkal és ajakápolókkal, természetes alapanyagokkal készült szemhéjfestékekkel és tartósítószer mentes samponokkal bővül a The Body Shop kínálata.
Becslések szerint élete folyamán egy átlagos nő kb 2,5 kg rúzst nyal le az ajkairól és eszik meg. Nem mindegy hát, hogy mi van a rúzsban.
A The Body Shop Delipscious® rúzs és ajakbalzsam családja azon túl, hogy könnyen kezelhető, jól fed és tartós, élelmiszer minőségű növényi anyagokból készült, és olyan értékes hidratálókat tartalmaz, mint a gránátalma- és áfonyamagból préselt olaj vagy a Community Trade program keretében Ghánából beszerzett kakaóvaj. A színek és az ízek is természetes növényi anyagokból származnak.
A rúzsok közül a világos licsitől az izgalmas görögdinnye, cukorka, gránátalma és sáfrány színeken át a trendin sötét bodzáig 9 divatos színből választhatunk, míg az ajakbalzsam barack, dinnye, papaya és málna színekkel és ízzel kényeztet.
A Baked-To-Last® szemhéjfestékek és bronzosítók élénk színeit és finom csillogását a természetes hatóanyagoknak, a speciális technológiának és a gondos kézimunkának köszönhetik. Az összetevők között itáliai Community Trade olíva olaj, illetve a namíbiai Community Trade partnertől beszerzett marula olaj és más természetes növényi anyagok
A Rainforest® hajápoló család tagjai mentesek a szilikontól, parabéntől, színezőanyagoktól és nem tartalmaznak szulftátokat sem. Kímélik a hajat és a fejbőrt, igaz, a samponok egy kicsit kevésbé habzanak.
A The Body Shop hajápolóit megújítja és váltja a Rainforest család:
A tápláló Honey szerepét a Moisture veszi át, mézzel és Manketti olajjal, sampon, kondicionáló és Hair Butter azaz haj-vaj formájában, ez utóbbi a Number One kedvenc lehet minden testvaj rajongó számára. A festett hajat a Bilberry helyett a Radiance ápolja majd áfonyával és lenmagolajjal, a Neetle helyett a Balance jön csalánkivonattal és tengeri fűvel, az Olive helyett pedig a Shine tisztítja a száraz hajat olíva-olajjal és kamillával.
A teljes termékcsalád megfelel az új EcoConcious szabványnak, a termékek vízkímélőek, nem károsítják a vízben élő mikroorganizmusokat, és biológiailag lebomlanak. A PET flakonok minimális anyagfelhasználással készülnek, és szelektíven gyűjthetőek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >